utahta enteresan bir şekilde az süre alıyor, 4-5 numaralı pozisyonlar için 4. ve 5. sıralarda yer aldı geçen sezon, tercih edilmedi çok fazla.
devamlı oynasaydı yılın çaylağı ödülünü zorlayacak potansiyeli vardı.
takasını isteyip oynayabileceği bir takıma gitmeli mutlaka.
edit: milli takımı reddetmiş lan, şimdi gördüm, bende onu düşünüp keşke daha çok süre alsa diyordum. geberesiceye bak sen. umarım benchlere mahkum kalırsın enes efendi. götünü kaldıranlara sokayım ben.
dwyane wade dizimdeki sakatlık bir an önce geçse de milli takımda oynayabilsem diyor enes kanter de herhangi bir neden belirtmeden takıma girmeyeceğini söylüyor.
gereğinden fazla eleştirilen basketbolcu. sorsan enes kaç numarada oynuyor diye, çoğu bilemez eminim. yahu kardeşim elemeler bu ya elemeler, kötü bi takım değiliz. kötü takım olsak neyse. rahatlıkla geçeriz. enes gelmedi diye bu kadar gürültü yapılmaz ki.
enes nerde hata yaptı ? mazeret bildirmedi. yaz ligi, antremanlar vs vs onun için şimdilik daha önemli. enes'in eksikleri çok, hele hele utah uzunları arasında en ufak hata bile büyük bir eksi olarak göze çarpıyor. daha 20 yaşında. bu yaşlarda geliştirecek kendini.
diyenler de var, gelsin tecrübe kazansın, milli maç bu.. adam orada amerika da ya yapmayın bilader. charlotte bobcats gibi kötü bi takımdan kadro kurulsa hemen hemen avrupa milli takımlarına denk düşer. hal böyleyken milletin küçümsediği yaz ligine koy avrupa oyuncularını çoğu sönük kalır, baskete tövbe eder.
sonuç olarak enes'in elemelere gelmemesine hak veriyorum ama açıklama yapması şart.
ayrıca milli takım kadrom ;
ender arslan
ömer onan
ersan ilyasova
enes kanter
ömer aşık
dipnot: bu 3 pota altı yıllarca birlikte oynayacak benden demesi.
Nba de, şahsını(!) temsil eden profesyonel basketbolcudur. Mehmet okur abisi gibi o da Milli takımı tercih etmemiştir. Akıl hocası aranıyorsa bu kesinlikle m.okur dur. bizim için bu saatten sonra sıradan bir Nba oyuncusudur.
bazılarının söylediği gibi van depreminde, Türk halkının tutumu bu ergeni rahatsız etmiş miş mış bu da Türk milli takımını seçmemesi için etkenmiş.
Halk olarak! Türkler daha ne yapacaklardı? kamyonlarla Tır'larla yardım gönderildi. milyonlarca türk lirası para toplandı. ben, ben!! bile kendimce maddi destekte bulundum.
bir eksiklik varsa devletin yöneticilerin eksikliğidir. halk olarak biz üzerimize düşeni yaptık.
Yapılan yardımlar halka ulaşmamışsa bunun sebepleri'de açıktır. balık hafızalı insanlar için bakın yardım çadırlarının akıbeti ne olmuş hatırlayalım.
Kariyerini Milli takımında önünde gören basketbolcu. NBA gitme nedeni Milli Takım performanslarıdır (alt yaş gruplarda) ama artık bir kariyer inşaa etmek için uğraşmaktadır. Milli takıma katılan oyuncuların kazandıkları maçlar sonrası yaptıklarına bakarsak onlarında "milli duygularla" milli takıma katıldıkları şüpheli. sezon başı 9 milyon dolar kazanan hidyaet türkoğlu arkasından sezon başı 1 milyon dolar kazanan sinan güler'in iteklemesiyle maddi manevi destek istemesini hatırlıyoruz hala.
aşırı antipatik bir oyuncudur. milli takıma karşı yaptıklarıyla gözümden düşmüştür. sırf amerikan sevdası uğruna kendi kariyerini de yakmıştır zaten. ncaa'de oynamak ugruna 2 senesini heba etmiştir. ama enes kanter'in aksine ilkan karaman çok iyi yoldadır,kendisi için hep en iyisine karar veriyor. galatasarayda kalmak yerine euroleauge oynamayı tercih etti ve muhtemelen ileride nba'de hatırı sayılır bir kariyere sahip olacak. enes kanter de başarılı olabilir elbette ama buna sevineceğimi sanmıyorum.
Çok nadiren 10 sayı attığına şahit olduğumuz oyuncu. Gerçi yaşı 21 olduğundan , zaman vermek lazım elbette. Ömer mesela 27 yaşında ve anca birşeyler atmaya , tutmaya başladı. Enes için de 2-3 sene daha beklenebilir. Ersan , ömer ile birlikte oynadıklarında milli takım avrupa nın en iyi ribaund alan takımı olur.
ortalama 15-18 dakika süre alabilen bir oyuncu için istatistikleri çok iyi olan oyuncudur. ben birçok kez çift haneli sayıları geçtiğini gördüm. onu geçelim en önemlisi geçen seneki korkaklığının olmaması. utah bazı uzunlarından kurtulursa ya da uzunu az bir takıma giderse enes, ömer aşık gibi patlama yapabilir.
Utah Jazzın sahasında Milwaukee Bucksı devirdiği maçta 17 dakika içinde 17 sayı, 9 ribaund, 5 blok ve 2 asist üreten milli basketbolcu. bu sezon içindeki en iyi performanslarından birine şahit olduk.
alçak postta çabuk ayakları, kimseye eyvallah etmeyen gücü ve daha da önemlisi fundamentaliyle özellikle hücumda çok büyük işler başarabilecek; nba'in gelecek on yılına damgasını vurabilecek bir oyuncudur.
blake griffin'in atletik yetenekleri yüzünden gözleri kamaşanlar bu çocuğun ondan çok daha iyi yerlere çıkabileceğini görmezler ama basketbol en yükseğe çıkanın değil oyunu en akıllıca oynayanın yıldızlaştığı bir oyundur.
bir de şu millî takım konusu var. eğer milli takıma çağırıldığında gelirse ömer aşık'la birlikte muazzam bir front court'umuz olur.