utahta enteresan bir şekilde az süre alıyor, 4-5 numaralı pozisyonlar için 4. ve 5. sıralarda yer aldı geçen sezon, tercih edilmedi çok fazla.
devamlı oynasaydı yılın çaylağı ödülünü zorlayacak potansiyeli vardı.
takasını isteyip oynayabileceği bir takıma gitmeli mutlaka.
edit: milli takımı reddetmiş lan, şimdi gördüm, bende onu düşünüp keşke daha çok süre alsa diyordum. geberesiceye bak sen. umarım benchlere mahkum kalırsın enes efendi. götünü kaldıranlara sokayım ben.