aşırı antipatik bir oyuncudur. milli takıma karşı yaptıklarıyla gözümden düşmüştür. sırf amerikan sevdası uğruna kendi kariyerini de yakmıştır zaten. ncaa'de oynamak ugruna 2 senesini heba etmiştir. ama enes kanter'in aksine ilkan karaman çok iyi yoldadır,kendisi için hep en iyisine karar veriyor. galatasarayda kalmak yerine euroleauge oynamayı tercih etti ve muhtemelen ileride nba'de hatırı sayılır bir kariyere sahip olacak. enes kanter de başarılı olabilir elbette ama buna sevineceğimi sanmıyorum.