enes kanter

entry665 galeri
    198.
  1. gereğinden fazla eleştirilen basketbolcu. sorsan enes kaç numarada oynuyor diye, çoğu bilemez eminim. yahu kardeşim elemeler bu ya elemeler, kötü bi takım değiliz. kötü takım olsak neyse. rahatlıkla geçeriz. enes gelmedi diye bu kadar gürültü yapılmaz ki.

    enes nerde hata yaptı ? mazeret bildirmedi. yaz ligi, antremanlar vs vs onun için şimdilik daha önemli. enes'in eksikleri çok, hele hele utah uzunları arasında en ufak hata bile büyük bir eksi olarak göze çarpıyor. daha 20 yaşında. bu yaşlarda geliştirecek kendini.

    diyenler de var, gelsin tecrübe kazansın, milli maç bu.. adam orada amerika da ya yapmayın bilader. charlotte bobcats gibi kötü bi takımdan kadro kurulsa hemen hemen avrupa milli takımlarına denk düşer. hal böyleyken milletin küçümsediği yaz ligine koy avrupa oyuncularını çoğu sönük kalır, baskete tövbe eder.

    sonuç olarak enes'in elemelere gelmemesine hak veriyorum ama açıklama yapması şart.

    ayrıca milli takım kadrom ;

    ender arslan
    ömer onan
    ersan ilyasova
    enes kanter
    ömer aşık

    dipnot: bu 3 pota altı yıllarca birlikte oynayacak benden demesi.
    0 ...