Güldürürken düşündüren olay. Oturduğum yerde sol elim şişti arkadaşlar. Damarlar falan bildiğin su borusu oldu. Sancıdan oynatamıyorum. Doktor yok mu ayol?
Yüzük parmağımın yanından bileğime kadar bir şişlik var. Bu eller ile ilgili sorunlarım bitmiyor benim. Ama umrumda mı değil şişersen şiş ulan yapmıcam hiçbir şey.
Evet 228 gün önceki gibi yine yüzük parmağı hizasından bileğime kadar şiş elim.
Çünkü neden ????
Kavanoz kapağı açmaya çalıştım zedelendi. Sonra kardeşime söyledim masaj yaptı iyice bok oldu. Elim ekmek şuan. Allam ben bi kendime kurşun dökeyim bari ya.