Evet 228 gün önceki gibi yine yüzük parmağı hizasından bileğime kadar şiş elim.
Çünkü neden ????
Kavanoz kapağı açmaya çalıştım zedelendi. Sonra kardeşime söyledim masaj yaptı iyice bok oldu. Elim ekmek şuan. Allam ben bi kendime kurşun dökeyim bari ya.