ekşi vs uludağ

entry15 galeri1
    1.
  1. arkadaşlar nedense buranın giderayak kötüleştiğini düşünerek ekşi sözlüğe giriyorum emin olun bırakın entry'i okumak başlık okuyasım gelmiyor, çok gereksiz entryler saçma sapan başlıklar havada uçuşuyor.
    şöyle hissediyorum hani kendi evin gibisi yoktur ya başkasının evinde rahat edemizsin aynısını yaşıyorum.
    yine de buranın giderayak kötüleştiği gerçeğini değiştirmez.
    2 ...
  2. 2.
  3. Hiç düşünmeden Uludağ derim. Seviye burada daha yüksek sanki burası daha elit gibi bişey. Diğer taraf ergen dolu.
    1 ...
  4. 3.
  5. ekşi bana göre yazlıktır. az oku, az yaz, keyfinde bırak. uludağ gerçek hayattır. pislik, çirkeflik, aşk, nefret, intikam, entrika, ifşa... her şey burada.
    3 ...
  6. 4.
  7. Ekşide yazar olana kadar geldim. Ekşi de yazar oldum ama buradaki ortamı bulamıyoahaha

    Arada bir girip yazıyorum buraya da işte.
    3 ...
  8. 5.
  9. Ekşinin bir itibarı ve saygınlığı var. Yazar olduğumda buranın önünden geçmem. Sıralamam 19-20bin.
    2 ...
  10. 6.
  11. Ekşi dubai görünümlü antartika buzuludur. Uludağ rio karnavalı görünümlü tarlabaşı. Sadece davulun sesi uzaktan hoş geliyor hepsi bu.
    5 ...
  12. 7.
  13. ekşide 2004'den beri yazarım, ama ulu'ya yazmasam da pek ara ara girer bakarım ekşi bir ansiklopedidir sosyal bir ağ verisine sahiptir insanlar gerçektir.

    ama ulu o konuda yapaydır, fakat ulu da entrylerde samimidir, ulu entry de samimi iken gerçekte fostur, ekşi entry de yapay gerçekte samimidir.
    1 ...
  14. 8.
  15. ekşi daha çok veri kaynağı - dikkat ederseniz bilgi demedim- ama ulu her vakit magazine, futbola, efendim kadın erkek ilişkisine, dine, siyasete (ve fakat günübirlik boş gündeme) daha düşkün. yani bu iki sözlük entel takılmaya çalışan teyze ile bildiğimiz gün teyzesi gibi. alt toplamda ikisi de aynısının laciverti.
    0 ...
  16. 9.
  17. kadıköy vs esenler gibi bir versus.
    0 ...
  18. 10.
  19. Ekşide de yazarım ama abi burası farklı ya sıcak aile hissi… yuva… yuvamız…
    Delimiz belli, sapığımız belli.
    gerektiğinde el birliğiyle linçleriz bir kişiyi gerektiğinde birbirimize sallarız.
    Orası soğuk.. herbokolog tiplerle dolu… burası o samimi sokaktaki esnaf masası..
    1 ...
  20. 11.
  21. Sayılar dışında fark yok.
    0 ...
  22. 12.
  23. in ci we trust Altını şer incisi ker .
    0 ...
  24. 13.
  25. EKŞi'DEN BiLGi, ULUDAĞ'DAN iLGi...
    0 ...
  26. 14.
  27. Bu aralar çok karıştırıyorum bu iki uygumayı. ikisnden birini silecem artık.
    0 ...
  28. 15.
  29. Büyükşehir vs kasaba benzeri bir versus olurdu.
    2 ...
© 2026 uludağ sözlük