burada son derece sağduyu şekilde ırkçılık niyetiyle yapılmamıştır o muz olayı diyenler var ya hani, onlara saygım var. ve hak veriyorum da.
yalnız muz getirip sallamayı akıl edecek adam sanırım siyahi bir oyuncunun muza neden kızacağını da biliyordur değil mi? yani eylemin altında siyasi bir düşünce olmasa dahi adam yaptığı şeyin ırkçılık olduğunun bilincindeyse cezası da ırkçılık üzerinden olmalıdır.
"Stupid people are all around the world it's up to us to educate them."
son yaptığı açıklamayla türkiye hakkındaki kötü imajı silmeye çalışmıştır. adamın dibidir. üstte kendisine ait bu cümle ise yaşam felsefesi yapılasıdır.
büyük futbolcudur ona lafım yok. ama galatasarayın iğrenç ahlakından nasibini de alıyor ona üzülüyorum. keşke gelmeden önce kulübü hakkında daha detaylı bilgi toplasaymış.
en son instagram'da paylaştıklarıyla "ben bir olayı koca ülkeye mal etmem, benim türkiye ve türk halkı ile ilgili düşündüklerim bu olayla değişmeyecektir. dünya'nın her yerinde aptal insanlar vardır. biz onları eğitmeliyiz diyerek ne kadar büyük futbolcu olduğunu bir kere daha göstermiştir.
kendine "monkey" diyen adama(?!?!?!) cevap verdiği için tüm fenerbahçe taraftarından ve türk halkından özür dilemesi gerekiyormuş.
bu cümleyi yazarken bile dehşete düştüm.
fenerbahçelilerin niye bu kadar alındığı anlaşılamayan futbolcu. adam hiç bir yerde fenere bişey demiyo ki, onu yapan taraftara lafı var sadece. hatta bak ne diyor, "ben bir olayı koca ülkeye mal etmem, benim türkiye ve türk halkı ile ilgili düşündüklerim bu olayla değişmeyecektir. dünya'nın her yerinde aptal insanlar vardır. biz onları eğitmeliyiz".
çin malı olduğunu son yaptığı açıklamalarla ispatlıyan zenci. ben de nasıl gs ye geldi demiştim, bir kaç gündür sebebini anladım. bildiğin ergenmiş ya la bu.
aziz yıldırım'dan daha ergen değildir.
malum photoshoplu görüntüyle basın toplantısı yapıp yarım saat sonra yalanı boynuna dolanmamıştır çünkü.
''aptal insanlar her yerde var, biz onları eğitmeliyiz''
Dünyanın en iyi forvetleri arasında gösterilen futbolcu. kariyerinin sonunda yolu Türkiye'ye düşmüştür ve kariyerinde ilk kez ırkçılığa maruz kalmıştır. farkımızı yine gösterdik..
kendisine veya bir başkasına yapılmış ırkçılığın şiddetle men edilmesi gereken futbolcu. ve tabi bu tip eylemleri yapanları da cezasız bırakmamak en doğru eylem olacaktır. kim, hangi takım, hangi taraf olursa olsun.
büyük oyuncu. bir fenerbahçeli olarak ırkçılığı aşağılamasını, açıklamalar yapmasını tabi ki de destekliyorum. ama nedir bu her mesajın sonunda galatasaray taraftarına yaranma duygusu. ya işte bu mesajlarının sonuna gelince ana fikir çerçeve değiştiriyor maalesef. bu da pek bana samimi gelmiyor arkadaş.
türkiye'ye gelmiş en kariyerli oyunculardan biri.. diğeri de hagi idi zaten.. sadece adı ile değil futboluyla da gelerek mükemmel bir spor adamı olduğunu göstermiştir.. böyle bir adam ancak galatasaray'da oynardı zaten..