büyük oyuncu. bir fenerbahçeli olarak ırkçılığı aşağılamasını, açıklamalar yapmasını tabi ki de destekliyorum. ama nedir bu her mesajın sonunda galatasaray taraftarına yaranma duygusu. ya işte bu mesajlarının sonuna gelince ana fikir çerçeve değiştiriyor maalesef. bu da pek bana samimi gelmiyor arkadaş.