fenerbahçelilerin niye bu kadar alındığı anlaşılamayan futbolcu. adam hiç bir yerde fenere bişey demiyo ki, onu yapan taraftara lafı var sadece. hatta bak ne diyor, "ben bir olayı koca ülkeye mal etmem, benim türkiye ve türk halkı ile ilgili düşündüklerim bu olayla değişmeyecektir. dünya'nın her yerinde aptal insanlar vardır. biz onları eğitmeliyiz".