giriş
başlık/yazar ara
kayıt ol
giriş
istatistikler
galeri
anket
iletişim
hakkımızda
responsive site
android uygulaması
ios uygulaması
didier drogba
entryler
iyiler
trends
başlıkta ara
entry
3413
↓
galeri
2175.
kendine "monkey" diyen adama(?!?!?!) cevap verdiği için tüm fenerbahçe taraftarından ve türk halkından özür dilemesi gerekiyormuş.
bu cümleyi yazarken bile dehşete düştüm.
http://wesleyinturkije.fi...press.com/2013/05/irk.png
mahlas kemali
15.05.2013 16:34
0
...
şikayet et
#19706849
kaydet