didier drogba

entry3413 galeri
    2175.
  1. kendine "monkey" diyen adama(?!?!?!) cevap verdiği için tüm fenerbahçe taraftarından ve türk halkından özür dilemesi gerekiyormuş.
    bu cümleyi yazarken bile dehşete düştüm.

    http://wesleyinturkije.fi...press.com/2013/05/irk.png
    0 ...