farklı bir şey var bu adamda. iyi futbolculuğundan bahsetmeyeceğim herkes biliyor; duruşu, bakışı, konuşması, gülüşü çok karizmatik. kendisi de boston celticslidir ayrıca.
"Ben futbol oynamak istiyorum. Tercihim de bunu düzgün bir ortamda gerçekleştirmek. F.Bahçe bana G.Saray'ın önerdiğinden 1 milyon Euro daha fazla ücret teklif etti. Benim için para ön planda olsa G.Saray'ı değil onları tercih ederdim. Çin'de kalmış olsaydım 2 yıl içinde 25 milyon Euro kazanabilirdim. Ancak benim için aslolan futbol oynamak ve bunu da kendi istediğim yerde yapmak. Bu nedenle de G.Saray'a evet dedim"
muhtemelen dünya üzerinde bir çok kişinin canlı olarak izlemek istediği oyuncu, gel gör ki ülkem insanı bunu tadacak. Futbolun bir de böyle keyifli bir yanı var, elazığ, izmir, trabzon vs. orada ki insanlar da belki yıllar sonra bile dünyanın en forvetlerinden birisi olarak kabul edilecek bir kişiyi canlı olarak seyrettiğini anlatabilecek, anlatıldığı kadar ufak şeyler değil bunlar.
Olaya fanatizm den bakan ülkem insanı olayı sadece parasal açıdan görüyor maalesef. Bunu MJ, Madonna, MEtallica istanbul'a gelmiş gibi düşün biraz da, 1 gecelik konserine dünya para verip 150 metreden izliyorsun, futbolun starı ise, bu ülkeye gelmiş 1,5 yıl oynayacak 30 - 40 liraya izleyeceksin, ama buna bile burun kıvırıp her şeye bir bahane uyduruyorsunuz yahu.
buyuk futbolcu. bir futbol fenomeni. ancak eger drogba delikanli bir adamsa hicbir fb. futbolcuyla fotograf cektirmez. onlara bu buyuk zevki yasatmamali. simdi zibidi bekir, dandik emre, tirt gokhan, osuruk volkan, uyuz selcuk neden drogba ile foto cektirsin. bence cektirmemeli.
Didier Drogba; 1980 yılında doğan, ama nüfüsa erken yazılan 32 yaşında ki 'Siyahi' Yıldız. Başarıları sınırsız olan futbolcu yaklaşık 8 ay önce avrupanın en büyük kupasını da kaldırmıştır. Ayrıca final maçının yıldızı olarak da seçilmiştir. Başarılarına 'wikipedia'dan bakabilirsiniz.
fenerlilere kapak olan bir açıklamada bulunmuştur. zuhaha bu seferde biz sizi 6-0 yendik demek yerine ama sizin moriunhonuz var ühüühüü diye ağlıyorlar artık. http://skorer.milliyet.co...detay/1666613/default.htm
bu kadar iyi bir striker olup böylesine kötü bir kariyerli futbolcu olmak nasıl bir duygu çok merak etmişimdir yaş otuzdört adamın oynadığı en büyük kulüpler chelsea ve marsilya.
eğer bu adam fenerbahçe' ye gelseydi, fenerbahçeli fanatikler ona tek bir laf söyletmezdi. ama onlar, fenerbahçeli fanatikler değil midir hagi için yaşlı, jardel için ağır diyen, burun kıvıran ? onlar değil midir şu anda bayern münih' in vazgeçilmezi olan ribery için '' anelka' nın bonusu '' lakabını takan ?
eğer drogba fenerbahçe' ye gelseydi, havaalanından kadıköy' e kadar insan seli oluşturur öyle taşırlardı. ama galatasaray ve beşiktaş' a gelmiş ve gelen her yıldız bir fenerbahçe fanatiği için ya yaşlı, ya ağır ya da yetersizdir. dikkate almayınız.
tanım: dünyanın en iyi forvetlerinden biridir. galatasaray' ın taraftarlarına izleme şansı verdiği fildişi sahilli golcüdür.
eğer kendisine fenerbahçe yönetimi hakikaten galatasarayın verdiğinden 1 milyon euro fazlasını teklif ettiyse amlarına koyayım. güya spor centilmenliğin halkası.
ayrıca şu zenci topçuların yarraklarıyla köprü kuran, ev yıkan insanlar bir son versin şuna. hayır kendi aramızda tamam da, elalem görse bu türklerde ne kadar yarrak meraklısı arkadaş varmış diyecek. espri yapma/laf sokma yönündeki tek yeteneğiniz bunlardan ibaretse sözlük yerine worde falan yazın bunları.
ya da illa yapacam ulan ben diyorsanız prototipiniz bu olsun ulan;
didier drogba'nın çok iyi bi forvet olduğunu bilirdim ama pek hayranlık duyduğum söylenemezdi taa ki didier drogba'nın kaderi belgeselini izleyene kadar. işte o video; http://youtu.be/FKflGDF-PKg
--spoiler--
sen ne adammışsın be drogba! galatasaray'a gelmene daha çok sevindim şimdi. galatasaraylıyım kendimi bildim bileli ama son yıllarda fanatikliğimi yitirmiştim. hatta galatasaraylı bile değildim diyecek derecede futbolla ilgilenmiyordum. hakan şükürlü, hagili dönemlerden beridir kendi takımıma destek verdiğim bile söylenemezdi. sneijder denen kılıbığın gelişine bile bu kadar sevinmemiştim. ama bu adam bu işi değiştirdi..büyüksün drogba reyis!
--spoiler--