didier drogba'nın çok iyi bi forvet olduğunu bilirdim ama pek hayranlık duyduğum söylenemezdi taa ki didier drogba'nın kaderi belgeselini izleyene kadar. işte o video; http://youtu.be/FKflGDF-PKg
--spoiler--
sen ne adammışsın be drogba! galatasaray'a gelmene daha çok sevindim şimdi. galatasaraylıyım kendimi bildim bileli ama son yıllarda fanatikliğimi yitirmiştim. hatta galatasaraylı bile değildim diyecek derecede futbolla ilgilenmiyordum. hakan şükürlü, hagili dönemlerden beridir kendi takımıma destek verdiğim bile söylenemezdi. sneijder denen kılıbığın gelişine bile bu kadar sevinmemiştim. ama bu adam bu işi değiştirdi..büyüksün drogba reyis!
--spoiler--