bugün tv.de izlememle birlikte aklıma gelen şunlar olmuştur... uysa da yazdım uymasa da...
hoşgelişler ola PARÇALI FiL DROGBA
şutların, asistlerin, gollerinle çok yaşa
arş arş arş ileri ileri
arş ileri marş ileri
dönmez geri TERiM'in askeri....
ister kabullenin ister kabullenmeyin,objektif gözle söylüyorum.
galatasaray drogba ve snaijderle türk futbol tarihinin en büyük 2 transferini yapmıştır.
kariyerlerini,yaşlarını tartışacak değilim sadece bekleyin görün,ligi bir sallamaya başlasınlar.
türkiyenin yarısına tükürdüğünü yalatacak bu 2 adam.
ne tükürecek adam kalacalak ülkede nede galatasaraya rakip,o kadar iddialıyım.
tamam forma pahalı da atkı 15 tl ise kişi başına üçer tane almak gerekiyor.
aslında store'dan isteğim, hem sneijder'in hem drogba'nın lincoln'e yaptıkları gibi bir tişört çıkartmaları. 50 tl'ye kadar fiyat koyabilirler her halükarda çay-simit hesabı gırla gider
Herseyi gectim bugun drogbanin belgeselini izledim. Adam trk basina fildisi sahilindeki ic savasi bitirmis lan. Hayatimda cok nadir etkilenmisimdir bir belgeselden bu kadar. Sonlara dogru bildigin agladim lan. O yuzden herseyi gectim boyle bir adami boyle karakterde, vizyonda bir adami bir kac sene de olsa ulkemde agirlicak olmak bana cok buyuk bir gurur verir onur verir.
Ben ingilizce altyazilisini izledim ama usenmemis gs sozlukten biri turkce altyazi eklemis. Turkce altyazili izlemek isteyenler icin;