muhtemelen dünya üzerinde bir çok kişinin canlı olarak izlemek istediği oyuncu, gel gör ki ülkem insanı bunu tadacak. Futbolun bir de böyle keyifli bir yanı var, elazığ, izmir, trabzon vs. orada ki insanlar da belki yıllar sonra bile dünyanın en forvetlerinden birisi olarak kabul edilecek bir kişiyi canlı olarak seyrettiğini anlatabilecek, anlatıldığı kadar ufak şeyler değil bunlar.
Olaya fanatizm den bakan ülkem insanı olayı sadece parasal açıdan görüyor maalesef. Bunu MJ, Madonna, MEtallica istanbul'a gelmiş gibi düşün biraz da, 1 gecelik konserine dünya para verip 150 metreden izliyorsun, futbolun starı ise, bu ülkeye gelmiş 1,5 yıl oynayacak 30 - 40 liraya izleyeceksin, ama buna bile burun kıvırıp her şeye bir bahane uyduruyorsunuz yahu.