Artık, püskeviti süte batırarak yemesi gerektiği apaçık belli olan ama halâ siyaset yapacağım diye tutturan asap bozucu adamdır.
Yaa güzel dedemmm, bak iyi değilsin, kimse demiyor mu bunu sana?!?!?
tayyip erdoğan ve efradının unuttukları başkanlık sistemini gündeme getirip üzerine referandum gazı vermesiyle satılık olduğunu ispatlamış koltuk sevdalısı. ak pkk muhibi.
kendisi son iki üç aydır beni büyük hayal kırıklığına uğrattı.iyi bir devlet adamı olduğunu düşünüyordum.bi kere ak partililer hep eleştiriyordu adamı o bile bu adamın iyi bi devlet adamı olduğunun göstergesiydi.
şimdi ise ak partililer acayip övüyor,demek ki baya sıkıntı var.bunlar zamanında hdplileri hatta bırak hdp'yi öcalanı falan övmüş tayfa çünkü.
yıllar yılı iktidarken apoyu idam edememesi ile eleştirilen lider. adam basbas bağırdı astırmadılar diye işte. hükümeti yönetmek buradan ahkam keserek entry girmeye benzemez. hep söylerim bahçeli asla iyi bir siyasetçi değildir ama çok iyi bir devlet adamlığı politikası vardır her daim.
Bugün saraydaki görüşmenin meyveleri aynı gece kendini gösteriyor.hdpliler içeri,Türkiye Cumhuriyeti başkanlığa doğru.ülkücü değilim ama oyum mhp ye olsa bile tasvip etmediğim bir yakınlaşma oluyor.allah sonumuzu hayır etsin.En Büyük Türk ATATÜRK.
Siz bakmayın fesatların kıskandığına. Politik hesaplarla tu kaka dediklerine. Allah o ismi ona boşuna nasip etmemiş. adı üstünde tek başına bir devlet.
sözde Tek başına iktidar isteyen mhp liler !! Tek başına iktidar olsaydı bu kadar gözüne girmezdi milletin. Zaten iktidarlar , halka devlete hizmet etmek için gelmiyorlar mı ? hizmetin iktidarı muhalefeti olmaz. Büyük adamlar küçük siyasi hesaplar yapmazlar.
Sanki allah onları devlete hizmet etsin diye yaratmıştır.
akp'lilerin gerek lider gerek seçmen bazında yıllarca küfür ettiği adam iken milliyetçi insanlar parti fark etmeksizin hep kendisini savundu, şimdi beter olsun diyoruz...
o küfürleri yedin ya, tayyip'in kuyruğunua takıldın ya. hdp'den sonra 3. çözüm ortağı oldun...
mhp'de istenen değişimi engelleyen, aleni akp'ye hizmet eden bir adam. akli melekeleri yerinde mi diye acil bakılmalı. çünkü bunama belirtileri gösteriyor.
Gerçek ülkücüleri bir bir partiden tasfiye etmiştir.
Koltuk sevdası diyeceksiniz; değil. Bu adamın paraya da koltuğa da ihtiyacı yok. Bu adamın tek amacı mhp'yi itibarsızlaştırmak ve bu vesileyle akepe'nin oylarını arttırmak.
Devlet bahçeli en fanatik akepelidir. Hatta daha ileri gideyim bu adam abd'nin en iyi iş yapan ajanıdır. Ülkü, ülkücülük, dava, milli değerler zerre umrunda değildir.
mhp milletvekillerinden herhangi biri akp'yi eleştirdiğinde dahi ona hain diyen saçma sapan genel başkan.
türkiye'nin en kritik süreçlerinde daima gericilikten ve faşizmden yana olmuştur.
hiç şüphesiz bir ayağı mite bir ayağı da yobazizme bağlidir.
iyice zıvanadan çıkmış durumda. Salı günleri AKP güzellemeleri duyar olduk. 2 sene önce vatan hainliği ile suçladığı partiye şimdi monte olmuş vaziyette. Ülkeyi el ele uçurumdan aşağı atacaklar.
Not:Bu eleştiriler MHP'ye değildir. MHP'liler üstüne alınmasın.
güne sinirli başlamama neden olmuş dede. tayyip'e başkanlığı, ülkeye idamı getirecek ölü siyasetçi. neye muhalif olucağını şaşırdı adam. bildiğin bunadı. vatan haini -her halta bize derlerdi de bi sefer de biz diyelim- ve koltuk sevdalısı denmemesi için hiçbi neden yok.
--spoiler--
madem idam gerekli, akp hazırsa mhp dünden hazır.
--spoiler--