terörist kadar duruşu yoktur.
değme dansözler bunun gibi kıvırmaya kalksalar belleri kırılır.
öyle bi adam(!) işte.
"devletin başına devlet gelecek" derlerdi ya hani ?
o iş öyle değil hacı. "devletin anasını devlet sikecek"
"chpkk " diye kuduz köpek gibi etrafa saldıran ama andımızı kaldıran, t.c.'yi kaldıran, haburu yaşatan akp ile birlik olmayı sineye çeken rezil bir tayfanın lideridir.
hepsini geçtim; bu beyinsizler kendilerini eleştiren herkesi ya terör sevici der ya da chp/hdp rörörör der. tipik ak döl yaklaşımı.
zaten "milliyetçiliği ayaklar altına aldık" diyenler ile kucak dansı yapan ülkücü paçavarların da ak döl gibi saldırması ve argüman üretmesi şaşılası değildir.
neyse size sevgi ve saygılar akp ile. sahip apo'ya arkadaş yollamıştı di mi akp. aynen işte o akp ile iyi yedek lastikli günler bebişlerim.
insanlar ve partiler için önemli olanın başkaları tarafından desteklenmesi olduğunu bizler için tekrar gösterdi. Önemli olan davaları olsaydı çizgilerini bozmazlardı. Yüzde kaç oy aldıklarına bakmadan. Artık, çizgilerine ya da davalarına değilde, nasıl oy alacaklarına bakıyorlar. Zamanında da öyle oldu. Türkçülük'tü davaları, oy alamayınca içerisine din'i de kattılar. Öyle geldiler buralara. Şimdi de yine aynı senaryo. "Dava" ya da "çizgi" değil mesele. "Nasıl oy alırım, nasıl başa geçerim?" asıl olay...
hdp'nin ensest kardeşi chpkk'lıların zoruna gitmiş gene. mhp hdp üstünden siyaset yapıyormuş. hassiktir lan ordan amcık! kol kola girip siyaset yapanlar mı ülkücülere hesap soruyor!!! 14 senede akp'yi en çok güçlendiren skim gibi muhalefet yapan chpkk değil miydi? şimdi zorunuza giden devlet bahçeli mi? gücünüz yetiyorsa seçimle indirseydiniz beyinsiz köpekler!!
her eleştirene "terörist sevici" diyen gerizekalı faşist köpeklerin savunduğu liderdir.
adamların tek olgusu, ülküsü "pkk" zaten. pkk olmasa ne ülkücü kalır ne de mhp. varsa yoksa hdp üstünden siyaset, kürt düşmanlığı ve kan üstünden siyaset.
hayır zerre şeref olsa bunlarda; "andımızı kaldıran" veya "t.c.'yi kaldıranlar" ile birlik olan bahçeliye laf ederler; bu rezaleti görenlere değil.
cidden daha önce dediğim gibi; ak troller veya akp'liler hikaye. ülkenin en büyük sorunu siz ülkücülersiniz.!!
birileri gibi devleti zor durumda kaldığında satmaz yalnız bırakmaz birileri gibi türkiye den siktir olup gitmez. hükümetle bir olur vatan hainlerinin kökünü kazır .
evet bir zaman apoyu asmaya muktedir olamamıştır. ama şimdi muktedir olan bir hükumete yardım ediyor yetmez mi kansız soysuzlar.!!