Chp hakkında hakkaten cok ağır açıklamalar yapmış.
Baskanlik yanlisi ya da aleyhinde biri olarak soylemiyorum bakin. Bence bahcelinin bilhassa bu son cikisini mhpden, chpden ve hatta akpden bircok insan anlamlandiramiyordur. Kafam karıştı lan harbiden.
defalarca çevremdeki dostlarımada söylediğim gibi. inşallah senin yaptığın dogrudur bahceli. ben sonunda utanmaya razıyım. ama yok eger doğru olan bizim dediğimiz ise bu vebalin altından. hiçbiriniz kalkamayacak.
Bugün anayasa değişikliği ile ilgili olarak yaptığı açıklamadan sonra kendisini sadece puskevit şakası ile anacagim. Bu saatten sonra ne demiş diye iki satır bile hakkında okumam . Ne yazık giderken mhp yi de götürdü.
Devlet bahçeli'ye eskiden saygı duyardım. Her ne kadar kendisini siyasette başarılı bulmasam da en azından dürüst olduğuna, vatanını siyasi çıkarların ötesinde gördüğünü sanırdım. Oyumu çoğunlukla lideri olduğu partiye verdim. Şu an kendisinin yaptıkları yüzünden ne kendisine ne de partisine saygım var. Başkanlık sistemi ülkenin bölünmesine neden olur diyordu dün, bugün tam destek durumunda. Eminim ki birçok seçmeni kendisine kızgındır ve oylarını vermeyecektir.
Sanirim buyuk resmi goren kalp gozu acilmis kitleden.
Secimde mhp baraji asamayacagina gore, tayyip'in kabinesine girer.
Partinin lideri olup, davanin lideri olamayan bi herif.
Türk siyasi tarihinin en büyük tornistanını yapmıştır, 1 sene önce başkanlık bölümle diyen bir milliyetçi 1 sene sonra Nasıl evet der, derse ona artık milliyetçi denir mi? Kendin ne yapıyorsan yap da koca partiyi neden alet ediyorsun buna, kendin geç AKP'ye çok istiyorsan MHP'nin yakasını bırak.
daha bir kaç ay önce desteklediği kişilerle desteklediği o başkanlık ile ağzına geleni söyleyen birinin 180 derece ters dönmesini
nasıl içlerini sindiriyorlar. bunların aileleri yakınları eş dostları varsa takıldıkları kahvelerde eş dostları sövmüyor mu bunlara?
ne dağıtacaklar vekillere, eş dosta bu başkanlık gecerse?
bu adamları nasıl ikna ettiler diye düşündüm. küçük bir alışveriş listesi yaptım. Şöyle baktım. Burdan da güzel bşlık çıkarmış.
Çıkaralım o zaman.
- garanti vekilliler
- bbir adet garanti başkan yardımcılığı - eski stepnelere uygun olacak şekilde
- 3-4 bakanlık
- eşe dosta dağıtmak için 50-60 bin garanti sağlam iş.
- eşe dosta dağıtmalık milyonlarca liralık bir sürü ihale.
- mütahitlerin satamadıkları dairelerde bir kaç yüz beleş daire.
- çocukları için güzel okullara garanti geçiş.
- ha bir de bir kaç santaj kasedi, cd'si, dvd!si, usb belleği, sd kartı, bunların yüklendiği gizi depolama linleri.
kendisinin ve partisinin geleceğini bir takım sözlere bağlamış (olduğunu zannettiğim) kişidir.
zaferden sonra kendisi ve kendisine yakın olanların bir yerlere getirilmesi konusunda anlaşmış olmalıdır.
Ancak, o tekerlek tümseği bir aşarsa, ki aşacak gibi duruyor;
bundan sonra iktidar sahiplerinin vermiş oldukları söze sadık kalmalarını sağlayan en ufak bir hukuki neden/gerekçe kalmıyor.
başkanlık sonrası, farz-ı muhal, bir KHK ile ülkücü kıyımı yaşansa ve eş zamanlı bir federatif yapılanmaya gidilse, bunun karşısında hiç bir yaptırımı/etkisi gücü kalmamıştır Bahçeli'nin.
(bkz: numan kurtulmuş)
(bkz: süleyman soylu)
(bkz: yiğit bulut)
vs.'de olduğu gibi siyaseten tam tersi bir çark ediş yaşamıştır. işler nihayetine vardığında hatırlanmadan yitip gidecektir.