Chp hakkında hakkaten cok ağır açıklamalar yapmış.
Baskanlik yanlisi ya da aleyhinde biri olarak soylemiyorum bakin. Bence bahcelinin bilhassa bu son cikisini mhpden, chpden ve hatta akpden bircok insan anlamlandiramiyordur. Kafam karıştı lan harbiden.