Bugün, Deniz Baykal tarafından, hayatının en anlamlı ve vurucu ayarını alan, son dönemlerde yaptığı şuursuz ve fütursuz hamleleriyle, ülkücü camiada saygınlığını ve güvenilirliğini kaybeden kişidir.
ne oldu da, siyasi hayatının, siyasi geçmişinin altını dinamitledi?
Biz şok!!!
4 Kasım 2002 seçimlerindeki ağır yenilgisinden sonra bir sonraki parti genel başkanı seçimlerinde aday olmayacağını söyleyen ama hala ısrarla yapışıtığı Mhp başkanlık koltuğunu bırakmayan kişidir. Olan, Bahçelinin gazına gelerek aynı seçimlerde siyaseti bırakıp, sözlerinin arkasında duran tansu çiller ve mesut yılmaz a oldu.
30 Ocak 2015'te "oturmuş, teammülleri yerleşmiş parlementer sistemi yıkmak ve başkanlık kılıfıyla diktatörlüğe geçmek yenilikse, bırakın eskiden bakalım" diyen
15 Ağustos 2015'te "yönetim bir kişinin eline kaldıysa vay halimize! Bizim yerli üretim hitler'e, stalin'e, kaddafi'ye tahammülümüz olmaz, bu iyi biline" diyen
Ancak
03 ocak 2017'de "mesliste referandumda baskanliga evet diyecegim" aciklamasini yaparak 180 derece dönmüş kişidir.
Başkası yerine utanmak deyimi var ya, yemin ederim onu yaşıyorum bu adam yüzünden.
Ulan hala inanmak istiyorum bir hesabinin olduguna, bir umut diyorum bi halt edecek trolleyecek bu ak partilileri ama maalesef vaziyet oyle gorunmuyor.
Ulan 1 basbakan 2 erdogan videolari ile miting yapan adam simdi beyblade gibi dönüyor amk anlamak mumkun degil.Neyle tehdit ettiler , nasil ikna ettiler , akli dengesini falan mi yitirdi cidden anlamiyorum bu dönüşü.
Bu kadar allahsiz biri olduguna inanmak istemiyorum, yani 50 yilini davana harcamissin , daha gecen sene o davanin kurucusunun oglu davasini satti diye babasinin partisinden ihrac etmissin , her mitinginde akp ve erdogana etmedik hakaret birakmamissin simdi de onlarla beraber anayasa gecirmeye calisiyorsun.
Kafandan ne geciyor bilmiyorum ama gec olmadan anlatmalisin bence devlet bey.
Bugüne kadar yaptığı her erken seçim çağrısı kendisine şemsiye olarak dönmüşken hala erken seçim çağrısı yapmaktadır. Miting meydanında AKP'ye değil bana oy verin ben de AKP'ye her koşulda destek vereyim mi diyecek?
zamaninda ecevit icin bunadi, yaslandi, hasta bir git artik be diyen medya bu adama susuyor ilgincc...
benim anlamadigim sudur arkadaslar bizler bu adama kiziyoruz, ama bakiyoruz mhp delegesi cok kalabalik hic kimse cikip sen partinin misyonuna gore hareket etmiyorsun demiyor.
keza ayni sey akp icinde gecerli binaliye kimse bizim bakanligimizi neden tehlikeye atiyorsun sen parti lideri degilmisin demiyor..
davutoglu ve binali hic bir zaman erdogana ben bu ulkenin basbakaniyim bana ne yapacagimi soylemeyi birak demiyor.. sen ve ben basbakan ile cumhurbaskaniyken neden benim sifatim dusuyor baskanlik senin oluyor demiyor?
neden 400 milletvekili tek adama boyun egerken madem bu yola giriyoruz bende baskan adayiyim diyemiyor? neden lobi olusturup caydirici bir etki yaratmiyor?
bunu her turlu basarisizliga ragmen en sade ornekle ifade edecegim Aziz yildirim tipi sistem kongresinde o kadar cok yanci insan varki baskasinin hic bir sansi yok..
turkiyede sirketin mi var gm tanidik olsun isi bilmesede olur. bakanlik mi bizden biri olsun siktir et yeterliligini dendikce bizden bir bok olmazz