Türk siyasi tarihinin en büyük tornistanını yapmıştır, 1 sene önce başkanlık bölümle diyen bir milliyetçi 1 sene sonra Nasıl evet der, derse ona artık milliyetçi denir mi? Kendin ne yapıyorsan yap da koca partiyi neden alet ediyorsun buna, kendin geç AKP'ye çok istiyorsan MHP'nin yakasını bırak.