30 Ocak 2015'te "oturmuş, teammülleri yerleşmiş parlementer sistemi yıkmak ve başkanlık kılıfıyla diktatörlüğe geçmek yenilikse, bırakın eskiden bakalım" diyen
15 Ağustos 2015'te "yönetim bir kişinin eline kaldıysa vay halimize! Bizim yerli üretim hitler'e, stalin'e, kaddafi'ye tahammülümüz olmaz, bu iyi biline" diyen
Ancak
03 ocak 2017'de "mesliste referandumda baskanliga evet diyecegim" aciklamasini yaparak 180 derece dönmüş kişidir.
Başkası yerine utanmak deyimi var ya, yemin ederim onu yaşıyorum bu adam yüzünden.