Ulan hala inanmak istiyorum bir hesabinin olduguna, bir umut diyorum bi halt edecek trolleyecek bu ak partilileri ama maalesef vaziyet oyle gorunmuyor.
Ulan 1 basbakan 2 erdogan videolari ile miting yapan adam simdi beyblade gibi dönüyor amk anlamak mumkun degil.Neyle tehdit ettiler , nasil ikna ettiler , akli dengesini falan mi yitirdi cidden anlamiyorum bu dönüşü.
Bu kadar allahsiz biri olduguna inanmak istemiyorum, yani 50 yilini davana harcamissin , daha gecen sene o davanin kurucusunun oglu davasini satti diye babasinin partisinden ihrac etmissin , her mitinginde akp ve erdogana etmedik hakaret birakmamissin simdi de onlarla beraber anayasa gecirmeye calisiyorsun.
Kafandan ne geciyor bilmiyorum ama gec olmadan anlatmalisin bence devlet bey.