Ülke yangın yeri, görevden almalar atılmalar, haksız yere atıldım diyenler. Fetocular metocular her yere yayılmış ama bizim beyzadede tık yok. Çık televizyona iki konuş, yanlışları dile getir ama nerdeee. Kemal kılıçdaroğlu hergün bir kanalda, gazetede demeç üstüne demeç verirken devlet beyefendi susuyor. Verdiği demeçler klasik öğrenci yorumu gibi "binali arkadaşıma katılıyorum" demrkten ibaret. Ülkücü hareketin böyle giderse üç hilalli bayrağı tersine renklenecek. Ak zemin üzerine kırmızı üç hilal. Bunu da mhp binasının önündeki sokak lambasının altına assınlar. Subliminal mesaj olsun ülkücülere.
Vatan sever falan degildir, koltuk sevdalisi herifin tekidir.
Ezelden beri akpye stepne olur falan derler, alakasi da yoktur.
Sadece kendi kisisel menfaatleri icin akpye yalanmaktadir.
Parti ici mualiflerini de son donemde akpye ohal yoluyla dagittirmistir.
Artik bi 50 yil oturabilir koltugunda.
Sen burayi haketmiyorsun diyen herkesi ya ihrac, ya da kolluk kuvvetleri yoluyla iceri almistir.
Bari badisi tugrul gibi akpye kaydolsa da bakanlik falan verseler.
Omru hayatimda mhp'den baska partiye oy vermemis biri olarak bu sefer ne yapacagimi bilmiyorum sayesinde.
Sahil şeridine taşınıp emekliliğin tadını çıkarma vakti çoktan gelmiş insandır. Şu an tam da mahallenin huysuz amcası gibidir.
Bazen insanlar yaşlanınca herhangi bir sebep bile olmadan huysuzlaşır, aksileşir en yakın akrabalarıyla ve komşularıyla bile zıtlaşır, tartışır ya! Bahçeli de aynen öyle.
Bence artık huzura erme vakti gelmiş. Bir yazlık mekana taşınıp kafa dinlemeli, emekliliğin tadını çıkarmalıdır artık.
"tarihimizle çarpışmayalım, gelin talihimizi değiştirmek için çabalayalım" diyerek duygulara tercüman olmuştur.
Başımızda; Işid, pkk, Amerikan destekli ypg/pyd ve fetö gibi bir sürü bela var ona rağmen tartıştığımız şeylere bak. Devlet reyiz çok haklı.
akp'li değildir. ama koltuğuna çok sıkı sarılmaya başladığı için akp'den medet umduğu aşikardır artık. bu da akp'nin vizyonunun çok çok üzerindeki milliyetçi hareketi vizyonsuzlaştırmaktadır. akp bir çıkar hareketidir. ve çıkarlar için bir araya gelen her topluluk çıkar bitince dağılmak zorundadır. milliyetçi ülkücü hareket çıkar gözetmez. ülküdaştır. ülkü için canını hiçe saymıştır ve her daim sayacaktır.
(bkz: fırat çakıroğlu)
sözün özü artık koltuk sevdasından vazgeçmeli ve gitmelidir. partiyi daha fazla vizyonsuzlaştırmaya hakkı yoktur. 20 yıldır layıkıyla yürüttüğü genel başkanlığı, şerefle bırakmalıdır.
Keşke ameli ile dili bir olsa da her götü sıkıştığında akpyi kurtarmasa.
Devletin bekaası için der bi de hangi devletse o artık cumhuriyet kazanımlarına en büyük kini besleyen bir hükümetin idare ettiği, usa için kendi askerine füze atma düşüncelerinde dolaşan bir hükümetin idare ettiği, usanın Kürdistan projesi için pkk ya operasyon yapma diye valilere talimat veren hükümetin idare ettiği..
koltuk sevdası neler neler yaptırıyor insana işte en büyük kanıtı.başkanlığa tamamen karşı olan her konuşmasında 17-25 aralıktan bahseden, bilale tayyipe hakaretler eden,ver bilali al hilali gibi açıklamalar yapan devlet bahçeli sırf genel başkanlık için 2 ayda ak partinin arka bahçesine döndü.
kendisini eskiden beğenirdim bazı konularda yine taktir ediyorum ama bu kadarda olmaz.
Akepenin mhp'den sorumlu siyaset adami. Ulan nefret ettirdi kendinden son 5 ayda. Bu kadar da koltuk sevdalisi olunmaz. Git artik git, git ki tekrar mhp'ye oy verebilelim.