Vatan sever falan degildir, koltuk sevdalisi herifin tekidir.
Ezelden beri akpye stepne olur falan derler, alakasi da yoktur.
Sadece kendi kisisel menfaatleri icin akpye yalanmaktadir.
Parti ici mualiflerini de son donemde akpye ohal yoluyla dagittirmistir.
Artik bi 50 yil oturabilir koltugunda.
Sen burayi haketmiyorsun diyen herkesi ya ihrac, ya da kolluk kuvvetleri yoluyla iceri almistir.
Bari badisi tugrul gibi akpye kaydolsa da bakanlik falan verseler.
Omru hayatimda mhp'den baska partiye oy vermemis biri olarak bu sefer ne yapacagimi bilmiyorum sayesinde.