Sahil şeridine taşınıp emekliliğin tadını çıkarma vakti çoktan gelmiş insandır. Şu an tam da mahallenin huysuz amcası gibidir.
Bazen insanlar yaşlanınca herhangi bir sebep bile olmadan huysuzlaşır, aksileşir en yakın akrabalarıyla ve komşularıyla bile zıtlaşır, tartışır ya! Bahçeli de aynen öyle.
Bence artık huzura erme vakti gelmiş. Bir yazlık mekana taşınıp kafa dinlemeli, emekliliğin tadını çıkarmalıdır artık.