bu iş koltuğa yapışmakla olmaz. bu saatten sonra mhp'ye katacağı bir şey de yok. aksine sürekli oy kaybettiriyor. aç kongrenin önünü. gelin yapın seçiminizi, devredeyim koltuğumu kazanana de. yeni gelen başkana bilgini, tecrübeni sun.
hayır neyin inadı bu?
paralel maralel geçeceksiniz o işleri.
parti göz göre göre eriyor. koskoca köklü, türk milliyetçisi parti kürtçü partinin ancak yarısı kadar vekil çıkarabildi. bu bile tek başına koltuğu bırakmak için yeterli değil miydi?
samsuna iftara gelmiş, kaldığım otelde karşılaştık; ilk defa gördüm kendisini ve kendi kendime dedim ki "çok yaşlanmış be abi, neden artık çekilmiyo ki..."
gençlere yer açmak lazım, partiyi daha fazla yıpratmamak lazım...
"Mavi Marmara gemisi yıllar sonra manen batmıştır" diye açıklama yapmış. ne yalan söylim doğru söylemiş. tayyip sadece ülkedeki devlet mallarını değil, insanlarını davalarınıda satmaya başladı.
sarayla yaptığı gizli anlaşmayı ileride tarihin kara sayfalarında göreceğiz. bu kadar inada bindirip adeta akp başkan yardımcısı gibi kendi partisinin üstüne oynaması, göz göre göre baraj altına ittirmek için çabalaması hakikaten çok enteresan. ajan mıdır, hain midir, ibne midir nedir. bu ülkeye 7 haziran akşamı en büyük ihaneti etmiştir. ikincisi de şu sıralar kongreyi resmen sabote etmesi.
her şeye rağmen kendisini seven sayan bir ülkücüydüm. ama rakiplerini partiden ihraç ederek koltuğa oturmaya devam ederse ben ve milyonlarca ülkücü kendisine olan saygı ve sevgiyi yitirecek.
koltuğu güzel güzel devredebilir, biz de kendisini saygı ile anabilirdik. ama böyle olmayacak galiba.
çok merak ediyorum yarın bir gün olmaz olmaya da ihtimaller dahilinde konuşalım memleketin başına geçti. kendi partisine getiremediği demokrasiyi bu zatı muhterem ülkeye nasıl getirecek. demokrat bi adam değilsin, parti içi demokrasi afedersin sikinde değil o zaman ne diye siyasi parti ki başında bulunduğun kurum?
2002 secimlerinde partisi meclis dışında kaldı. 2015te tekrar seçimlerine giden sureci bok gibi yöneterek hem oylarini ciddi oranda düşürdü hem de pkk nin partisinin bile sandalye olarak gerisine düştü. Akp troll lerin bu aralar o kadar sevgisini kazandı ki bakiyorum 1 sene önce ana avrat küfür edenler şu an mhp nin bölünmemesi icin tek secenek bahçeli dir diyor. Hassiktirin gidin lan amk tavşanları. Size mi düştü mhp yi düşünmek.
mhp ye kurulmuş koplodur ve merkez sağı bitirmek için başta tutulan insandır. akp nin oyunun kayabileceği tek alan mhp dir ve mhp nin atakları çok önemlidir.
o yüzden bi zahmet partiyi bırakıp gitsin.
hem başarısız birinin başta kalması da davasına ihanettir.