tayyip beyi ornek aliyor son zamanlarda. kendisine muhalif herkesi hain, paralelci, ajan ilan ediyor. eger senin kendi parti secmenine ve tabanina birazcik saygin varsa adam gibi yarisa girersin kazanirsan da alninin akiyla koltugunda oturmaya devam edersin. ancak daha once rakiplerini kurultay oncesi partiden ihrac eden hatta siddet yolu ile yildiran bir genel baskandan boyle bir omurgali durus beklemek saflik olur.
"Devlet, çocukken de böyleydi hep mızmızlanır, oyunu bozmaya çalışırdı."
Daktır Dövlet Bahçeli'nin çocukluk arkadaşı
Enginyurt vari tetikçilerin gazına gelip hareketin lideri devlet bahçeli, lidere sadakat falan fıstık diyenler dönüp bir son on dokuz yıla baksınlar... MHP ne boka yaramış ne iş yapmış ondan gelip burada başkalarının ülkücülüğünü sorgulasınlar.
Yakın bir zamanda Devret Bahçeli olarak, tek vasfı olan genel başkanlıktan indirilecektir.
Bahçeli AKP'ye çalışıyor diyenlere kapak üzerine kapak yapan liderdir. Şayet AKP ve PKK bir daha görüşürse olabileceklerden sorumlu olmayacağımızı sonunda Meclis'de söylemiştir.
la siz vatan hainlerini adamdan mı sanıyorsunuz bu bunağa ben dahil herkesin saygısı vardı ne zaman koltuğa yapışıp akepenin mhp'yi baraj altı bırakma projesinin bir parçası oldu o zaman insanlar defol git dedi. en salak seçmen yine akepenin seçmen kitlesi reco ne yapsa hüloğğ diyorlar bizde tabanda bah çhe lee reisi destekleyenler sadece araya sızmış ampüller yani kimse desteklemiyor.
(bkz: bah che lee)
Koltuk isini falan bi kenara birakin da muhalefet yapacagiz diye devleti dis islerde haksiz gorup yalniz birakanlar hatta karsi tarafta saf tutup devletini satanlar bu gidici adamdan ders alsa ne guzel olurdu. Bugun ankarada yaptigi konusmada hem hukumete muhalefetini yapmis oldu hemde ab karsisinda tek yumruk oldugumuzu cok guzel anlatti. Umarim yeni mhp baskani mhp yi daha ileri tasir.
MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli ile sınıf arkadaşı olduğunun anımsatılması ve o yıllarda aralarının nasıl olduğunun sorulması üzerine Kılıçdaroğlu, "Okuldayken hiç konuşmadık. Dünya görüşlerimiz farklıydı. Devlet Bey o dönemde de kendi arkadaşları içerisinde özel bir saygınlığı vardı. Onun hakkını da teslim edelim."değerlendirmesinde bulundu. Kemal bey'in övgüsünü almış DEVLET ADAMI. Devlet terbiyesi, geleneklere saygınlığı ile akape'nin yandaşı imalarında bulunan binlerce sevmeyeni vardır. Biz biliyor, seviyoruz. Kendisi ismi gibi DEVLETTiR.