Sabahtan beri emekli generaller canlı yayınlara çıktı onca kelime konuştu.... Ulan 1 tanesi be 1 tanesi uyarmadı milleti. Er ve erbaş ayrımını iyi yapın o çocuklar emir eri linç etmeyin kendinize gelin demedi. Yine bu onu söyledi.
Onun haricinde diyeceğim odur ki yaşanan bu hadise ile meclisteki herkes her parti akp ve erdoğan güdümüne tam oolarak kayıtsız şartsız girmiştir.
Bu saatten sonra isteselerde muhalafet edemezler. Etseler bile yarım yamalak kalır. Zaten yarımdı o da gitti.
Neticede demokrasiye zaten inanmayan bunu daha öncede dile getiren ve saygı duymayan biri olarak siyasi anlamda hiçbir mücadele içinde bulunmayacağıma bir türkçü ve turancı olarak and içerim. 32 yaşındayım bundan sonra kaç seçim görürüm bilmiyorum ama bir daha asla sandık seçim oy rey yok! Mey var mey!
bahçeli sorunu sadece mhp nin değil ülkenin sorunudur. akp ile mhp, israil ile amerika gibidir. birine vurunca diğerinin de canı acır. işte bu bağın nedeni bahçelidir. o gitmeden akp gitmez. o yüzden bahçeliyi aşağı indirmek daha öncelik olmalı. sonra mhp kendini toparlar akp ile kapışacak duruma gelir ama şu an arka bahçesi gibi duruyor.
son olaylardan sonra partisinin baraj altında kalması garanti olan parti lideri. Darbe karşısında gösterdiği tavır her ne kadar takdire şayan olsada bu tavır Akp'ye yaramıştır. Milliyetçi duyguları kabartan Akp olmuştur. Bahçeli ise yine koltuk değneği görevini yerine getirmiştir.
bugün seçim olsa akp'ye oy verirdi. kaç gündür erdoğan'a şunu sormasını beklerdim;
- fethullah ordumuzu ele geçirirken sen ne yapıyordun?
bu soruyu sormayan ve erdoğan'ın politikalarına %100 destek veren milliyetçi mi olur? erdoğan zamanında milliyetçiliği ayaklar altına almış olmakla övünen birisi. bu ülkede iktidar sorunlu, muhalefet sorunlu, herkes sorunlu.
her zaman milletinden ve memleketinden yana tavır koymuş gerçek lider.
bana göre darbe girişiminde gençliğini meydanlara çıkararak darbenin önlenmesinde bu millete en büyük iyiliği yapmıştır.
tarih ileride adını minnetle yadedecektir.
bu arada fetö örgütünün bahçeliye düşmanlığı ve akşener sevgiside anlaşılmıştır umarım.
kendisini saygıyla selamlıyorum.
Akpliler in işine geldiğinde övgüler yağmur oluyor işine gelmediğinde püskevitçi yavru muhalefet.
Kendi içinde tutarlı bir insan tek sorunu devlet ve hükümet kavramlarını çoğu kez karıştırması. ..
Çoğu insana göre gidişi veya kalışının mhp yi iktidara taşımayacağı kişi. Ne kadar kendisine mhp li bile olmayan ateist,komünist ve solcular tarafından hakaretler edilsede ,bu arada bunlara noluyor mk,kendisi yardımsever ve milliyetçi bir kişiliğe sahiptir.