çok merak ediyorum yarın bir gün olmaz olmaya da ihtimaller dahilinde konuşalım memleketin başına geçti. kendi partisine getiremediği demokrasiyi bu zatı muhterem ülkeye nasıl getirecek. demokrat bi adam değilsin, parti içi demokrasi afedersin sikinde değil o zaman ne diye siyasi parti ki başında bulunduğun kurum?