kendimi bildim bileli hep acaba yerinde muhsin başkan olsa ne olurdu sorusunu sorarım. iyi adamdır dürüstlüğüne sözümüz yok büyük saygı duymaktayız kendisine ama son zamanlarda kongre çağrılarına kulak tıkayarak saygınlığını yitirmekte. eskisi gibi ülkücü harekatın devlet abisi ol be bahçeli saygınlığını yitirme.
Siyasi kariyeri boyunca yaptığı kritik hamlelerle ülkeyi olası bir kaostan korumuş ancak tek başarısının bunlarla sınırlı kaldığı siyasetten anlamayan, belki de anlamak istemeyen partisini iktidar yapma gibi bir amacı ve derdi bulunmayan Türk milletinin genelince hiç anlaşılamamış kendi tabanının büyük çoğunluğunca da sadece kısmen anlaşılabilmiş genel başkan.
Dipnot: iyi adamdır eyvallah da olmasa da olur zannımca.
Artık Aktif siyasetten çekilmelidir. MHP'nin ve ülkücü hareketin genç ve dinamik bir lidere ihtiyacı vardır. Koray aydın genç sayılmaz ama daha faydalı olacaktır. Fikirlerine değer verilen bir büyük olarak davaya hizmete devam edebilir. Yine de makamını bırakana kadar genel başkanımızdır, saygıda kusur etmemeye çalışırız.
seveni kadar sevmeyeni olan siyasetçi... mhp nin o kabadayı takılan alt kadrolarını temizlemesi belki de en büyük icratidir bence ama artık yerini kendine göre daha genç ve deneyimli siyasetçilere bırakmalıdır. bence sinan oğan veya meral akşener kendinden daha başarılı olur. köşesine çekilip emekliliğini yaşaması kendisi için en iyisi olur...