devlet bahçeli

entry8842 galeri ses5
    5230.
  1. kendimi bildim bileli hep acaba yerinde muhsin başkan olsa ne olurdu sorusunu sorarım. iyi adamdır dürüstlüğüne sözümüz yok büyük saygı duymaktayız kendisine ama son zamanlarda kongre çağrılarına kulak tıkayarak saygınlığını yitirmekte. eskisi gibi ülkücü harekatın devlet abisi ol be bahçeli saygınlığını yitirme.
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük