hareketin lideri türkmen beyi dir. bu günlerde birileri tarafından al aşağı edilmek isteniyor. amaç mhp yi istedikleri şekilde dizayn etmek. bir türk milliyetçisi, bir ülkücü ''ben eskiden ülkücüydüm, şimdi demokratım'' diyen siyaset dansözlerinin peşinde gidiyor ve genel başkanı olmasına 'eyvallah' diyor ise bir aynaya bakıp ülkücülüğünü sorgulamasında fayda görüyorum.
devlet bahçeli ülkücü hareketin hafızasıdır. dürüstlüğüyle, insaniyetiyle ve vatanseverliği ile bizim kalplerimizde yeri her zaman bambaşka olmuştur ve olacaktır.
sen yürü türkmen beyim, bir adım geri atan namertdir.
başarı ve yeterlilik farklı kavramlardır. devlet bahçeli her zaman sorumlu siyaset takip etmiş, önce ülkem ve milletim sonra partim felsefesini kendine şiar edinmiş türk siyasi tarihinin son yıllarda gördüğü en dürüst, en namuslu ve en vatansever siyasetçidir. doğru olanı yaptığı için ve seçimlerde aldığı oy oranının düşmesi sebebiyle gitmesi isteniyor. devlet bahçeli şurada yanlış yaptı ülkesine ve davasına ihanet etti diyebilecek olan yoktur. halkın yüzde 70 i milliyetçiymiş. o milliyetçilik olsa olsa milli maç milliyetçiliği olur. milliyetçiliği ayaklar altına aldım diyen adamı bu millet reis-i cumhur yaptı. ne kadar da milliyetçi bir toplumumuz varmış...
ülkü ocakları eski genel başkanı alişan satılmış ın söylediği gibi;
Ordan,burdan,şurdan,derlenip...
Merkez zihniyetinde konumlanan
figürlerle bakan olacağıma...
Devlet Bahçeli ile çöpcü olurum...
imza.
"olağanüstü kongre asla olmayacak" diyen akp stepnesi. hukukun rafa kalktığı bugünlerde dediği şey olabilir. yani kayyum atandı evet ama bahçeli kongreyi engelleyebilir mi ya da kayyum işi savsaklarsa ne olur bilemiyorum.
lakin özellikle iç güvenlik yasasına gösterdiği direnişin ardından saray tarafından önemi farkedilerek kendisi ile anlaşma yoluna gidilmiş gibi görünüyor. adam sen 70 yaşındasın çoluğun yok çocuğun, malın mülkün maşallah. ee daha neyin peşindesin? neden ülkene bu kadar zarar vermenin peşindesin? yoksa sen de kripto x lerden misin?
olağanüstü kongre olursa utanmadan aday da olur bu.
"denize düşen yılana sarılır" diye bir atasözü var ya, işte bu adam bu söz doğrultusunda. köşeye sıkışan paralel diye ortaya atlıyor millet de gaza geliyor amk. "bizim paralele teslim edecek partimiz yok" demiş daha ne desin...
Acilen siyasetten elini ve ayağını çekmesi gereken kişi. Zaten tanıdığımdan beridir yaptıklarına hiçbir şekilde anlam veremiyorum. 18 senedir partinin başındasın ne iktidarı almışsın ne muhalefeti hiç bir başarı yok ortada ve halen daha partinin başındasın sen bırak bu işleri amca sana tavsiyem git emekliliğin tadını çıkar.