Enteresan bir kisiliktir. Cozulmesi zor adamdir. Siyasette oldugu gibi gorunmeyendir. Normal hayatinda inanilmaz nezaket sahibi bir insanmis. Yani herkes oyle diyor. Zaten bagirip cagirmasindan tarzinin aslinda oyle olmadigi belli. Halka hitap edemeyen liderdir ayni zamanda. Bir 50 yil kalsa yine hitap edemez. Bazilarinda yok iste. Yanindakilerin ve sacma ideoloji geregi yapmayacagi soylemeyecegi seyleri soyluyor bazen. Siyaset adami degildir.
2000 yılında apo nun idam kararının kaldırılmasına imza atan sayın bahceli, ne olduysa bugün hdp ile hiçbir şekilde uzlaşıya yanaşmıyor. işi keçi inadına bindiriyorsun fakat ülke çıkarı söz konusu oldugunda 2 kere düşünmen gerekmez mi? ismet yılmaz ı oy birliği ile seçeceksiniz biraz sonra. ne olacak? hırsızlığa karsı bizimle yürü türkiye diye meydanlarda esip gürlerken, o koltugu neden hırs ugruna yine onlara devrediyorsun ki? geri kalan 79 tane mhp li vekil neden koyun gibi onun peşinden gidip sözünden hiç çıkmıyor? usta hata ediyo olabilir miyiz diye neden öz eleştiri yapmıyor. yazık değil mi hükümet gitsin deyip güvenip size oy veren o milyonlarca insana.
kasetleri olduğunu düşünüyorum. hem de öyle böyle kasetler değil...
yahu mesele deniz baykal'ı sevmemekse ben de sevmiyorum. fakat kim olduğunu herkes biliyor. görüşlerinin bir mhp'liden ne farkı var ki? zaten o sebeple chp'nin başından sepetlenmedi mi? kendisinin ekmeleddin'den çok daha milliyetçi olduğunu hepimiz biliyoruz.
hoş adam ama boş adammış. muhalif olmayı keşfetti ama çok yanlış anlamış. "my way or highway" tadında bir muhalefet bir noktadan sonra embesillik oluyor. maalesef ancak parti yönetir memleketi yönetecek basiret yok kendisinde...
Akepenin yan sanayi olarak çalıştığını yine ispat etmiştir. Yazıklar olsun. O beğenmediğin kılıçdaroğlu bizzat sana ekmeleddin'i çatı adayı olarak teklif etmişti sen de memnuniyetle kabul etmiştin. niye bu kez sen bir jest yapmıyorsun? millet seni oraya boş oy atmaya yollamadı.
koltuk tedarikÇisi, ve koltuk sevdalısı. bu değilmiydi apoyu asın diye ip atıp asılmaması iÇin kararın altına imzasını basan? milliyetÇiliğine tüküreyim, akp şakşakÇısı.
tabanından geç de olsa hakettiği tepkiyi gören bidon. çok merak ediyorum yarın bir gün hdp çıkıp -mhpnin seçim vaadinde olduğu gibi- asgeri ücret 1400 lira olsun derse ne yapacak devlet bey ? uzun soluklu bir koalisyona hdp varsa ben yokum demek az çok anlaşılır olsa da hdpnin olur dediği her şeye hayır demek akpnin ekmeğine yağ sürmektir.
Garip bir saplantı, klinik tedavi gerektiren bir kürt fobisi adına ne gemilerin yakılabileceğini bize göstermiş kişilik.
Bugün olan; ' ben bunların oynadığı top ile bile oynamam' 'onlar istiyorsa ben istemem' 'onlar şu yemeği yiyorsa ben yemem' gibi gerçeklikten kopmak olarak tanımlanabilir.
Daha ne diyebiliriz ki? Ne yapılabilir ki? Hiçbir şey.
çakma solcu ve hümanistleri her seferinde hoplatan büyük reis. anlayın ulan develer, adam agent smith'in reel versiyonu. o nasıl bu dünyadan tiksiniyor ve çıkmak için matrix'i bile sikip atmayı göze almışsa, reis de hdp uğruna başbakanlığı göz göre gömüyor.
Terör örgütünün taseronlarını mecliste yok saymaktadır. Ülkücülerin cıkarlarının degil dogrularinin oldugunu cemil cümleye göstermiştir. Tabansız siyasetçilere alışan ülkemiz insanlari bu dik duruşu anlayamıyorlar; çünkü onlara göre MHP AKP'ye zarar vermek için teror sempatizanlarıyla işbirliği yapmali. Birçok konuda eleştirdigimiz Devlet Bahçeliyi bu dik duruşundan ötürü takdir ediyouz.
Meclis Başkanı seçiminde partisinden 1 oy Baykal'a gitmiş ki bunu da araştırtıp o oy vereni buldurmalı!
bulunduğunda icabına parti Meclisi karar verir artık ama idamı kesin!?!