2000 yılında apo nun idam kararının kaldırılmasına imza atan sayın bahceli, ne olduysa bugün hdp ile hiçbir şekilde uzlaşıya yanaşmıyor. işi keçi inadına bindiriyorsun fakat ülke çıkarı söz konusu oldugunda 2 kere düşünmen gerekmez mi? ismet yılmaz ı oy birliği ile seçeceksiniz biraz sonra. ne olacak? hırsızlığa karsı bizimle yürü türkiye diye meydanlarda esip gürlerken, o koltugu neden hırs ugruna yine onlara devrediyorsun ki? geri kalan 79 tane mhp li vekil neden koyun gibi onun peşinden gidip sözünden hiç çıkmıyor? usta hata ediyo olabilir miyiz diye neden öz eleştiri yapmıyor. yazık değil mi hükümet gitsin deyip güvenip size oy veren o milyonlarca insana.