tabanından geç de olsa hakettiği tepkiyi gören bidon. çok merak ediyorum yarın bir gün hdp çıkıp -mhpnin seçim vaadinde olduğu gibi- asgeri ücret 1400 lira olsun derse ne yapacak devlet bey ? uzun soluklu bir koalisyona hdp varsa ben yokum demek az çok anlaşılır olsa da hdpnin olur dediği her şeye hayır demek akpnin ekmeğine yağ sürmektir.