türk devletine yapacaklarını basitçe özetlersek, kendisine destek veren chp ye hakaret edip sırtını dönmüştür, ve böylece ne kadar delikanlı!!! olduğunu göstermiştir bu bir,
iki; koalisyona gitmediğinden seçime gidilecektir,
üç; seçimde muhtemelen hdp barajı geçemeyecektir ve diyarbakır ve civarları karışacaktır ve belki ülke karışacaktır olan askere olacaktır,
tüm bunlardan sonra tekrar seçimde kendisinin yüzüne bakan olmayacaktır bu davranışından dolayı ve bir zamanlar asmadığı zibidinin eserini yine kendisi yaşatacaktır. şimdi bu adama ne desek boş. hakikaten siyasetle en ufak ilgisi yok.
PARTiSiNi "PKKLILARIN LEŞiNE ŞEHiT" "ASLINDA PKKLILAR iYi ÇOCUKLAR""HRANT BENiM MANEVi BABAMDI" "DEMOKRATiK ÖZERKLiK KONUŞULABiLiR" DiYENLERE KAPTIRAN CEHAPELiLER OSLOCU iMRALICILARLA GAYET BiR OLUP KOALiSYON YAPABiLiRLER DiYORUZ. BUNDA ANLAMAYACAK BiR ŞEY YOK. ki aşk yaşamaya bir birlerinin yanağından makas alamaya bir birlerine gül uzatmaya başladılar ama bizim beyin yoksunu sorgulama yeteneği olmayan kemalist ve sol sürü'' her dik duruşu akp'ye mi yarar '' demekten başka bir bok bilmiyor. elele kolkola omuz omuza akp'yle hükümet kuruyorsunuz oğlum yardakçı'da sizsiniz yanar dönerde.
2015 genel seçimlerinde Osmaniye'den milletvekili seçilmiş aynı zamanda 1997 yılından beridir MHP nin BAŞINDA bulunmaktadır. Ülkü Ocakları'nın kurucusu ve genel sekreteridir , Osmaniye de Dünya'ya gelmiştir . Parti mensupları Tarafından Türkmen beyi diye anons edilen 25.dönem Osmaniye milletvekili
ak itlik ile alakası olmayan ben tarafından da bu hareketleri savunulan bir şahıstır efendim. peki niye?
olum siz herkesi kendiniz gibi mal mı sanıyorsunuz lan? 2010 referandumuna yaşınız mı yetmiyor muydu? yetmez ama evet diyen bir tayfa vardı hani %58 ile evet demişti. o referandumda sevgi kelebekleri ne yaptı? Boykot etti. Ve o zamanlar bu adamların %7 oyu vardı ki, bu oran o referandumu karıştırmaya yeterdi. Öncelikli stepne arayanlar, algı operasyonlarına kalkışmadan kendilerine baksınlar.
doğudan batıya, çoğu chp seçmeni hdp yi destekledi. hatta kenarda köşede terörist yanlısı kalmasın diye dilek öcalan ı bile meclise soktu. ee mhp 80 vekil ile ne yapsın bu durumda. hdp nin açık desteğini alan baykalı mı desteklesinler? ne yapsınlar bir söyleyin allah aşkına. %26 altında oy alırsam istifa ederim diyen bir lideri sorgulamıyorsunuz da oylarını 3.5 baz puan arttıran bir adamı mı gelip burada yeriyorsunuz? ha çoğu politikası beni de sarmaz, ancak sizin o çemçük ağızlarınızı açıp eleştirmenize de seviyeniz yetmez. bu bu kadar basit. kumda oynamaya devam edin, neyse ki mutlu olacağınız günler yakın.
son 1 ay içinde kendisiyle birlikte mhp'yi de batırmıştır. olası bir erken seçimde hdp'den az oy alabilir mhp.
umarım mhp milletvekilleri arasında kendi iradesiyle hareket eden vekiller vardır. yoksa 80 geçersiz oy tavrı son derece aptalca.
Akp osmaniye milletvekili olduğunu son söylemleri ile yine göstermiştir.
derhal ama derhal mhp'nin başından gönderilmelidir. yoksa gerçekten muhalefet dahi olamayacak mhp.
düşünün girdiği her seçimi istisnasız kaybeden biri olmasına rağmen hâlâ koltuğunda oturuyor. eğer 3,5 puan arttırdı diyorsanız 99 seçimlerinde parti 17,92 oy aldı. onun aşağısında hep oyları hatta bir kez de meclis dışı kaldı neden koltuğunda oturuyor.
yahu kafatası milliyetçiliğinden başka bir işe yaramayan türkiyeyi sadece kaosa iten şuursuz heriftir.
hdpye duyduğu kinin birazini akpye duysa akıllıca davranirdi. akp erken seçim ile başa gelirse istifa edip siktir olacak sozde siyasetçi. ulan ülkeye ne yararin oldu bide bu kritik dönemde köstek oluyorsun. emin ol selahattin demirtaş senden daha adam. bugün ki basın açıklaması ilede doğrulandi bu.
tam bir ergen. hadi bir önceki yaptığı değişik hareketler yine bir şekilde telafi edilebiliyor da bu nasıl telafi edilecek çok merak ediyorum.
olum adamlar sen oy vermeyince otomatik olarak zaten meclis başkanını çıkarıyolar. neyin kafası bu anlayamıyorum. sanki hdp destek vermese chp ile adayı çıkarabilecekler. açık açık akp ye çalışıyorum desin de biz de rahatlayalım kendisi de.
böyle adamlar ülkenin dibini oyuyor arkadaş. devlet memuru kafası bu, makam var zaten oturduğum yerden para da kazanıyorum. oh benden kral yok.
Hdp chp anlaşıp ekmeleddin'i desteklese bu gider hdp destekliyor diye akp ye verir.
Akp ye vermek için fırsat kollayan ülkücü.
Neymiş terörörö ymüş.
Tamam kardeşim hdp nin ne olduğunu biliyoruz. Sen sonuca bak. Yaptığın iş bu ülkenin 13 senesini çalan onu da geçtim müthiş vizyonları sayesinde Suriye bahanesiyle neredeyse dünya savaşı çıkarabilecek kafadaki insanlara yarıyor. Bunu bir gör ya.
Bu ülkede ilk amaç akp den kurtulmaktır. Bu yolda şeytanla işbirliği yapmak lazımsa onla da işbirliği yapılmalıdır. Çocuklarımızın ve çok sevdiğinizi söylediğiniz bu ülke için bu gereklidir.
Hdp falan akp gittikten sonra süt dökmüş kedi olur zaten. Rahat ol. Ama nerde o kafa.