Hdp ile koalisyon yaparsa ilk seçimde akp yüzde 50 üstüyle hükümeti de kurar, yasayı da değiştirir, başkanlık sistemini de getirir. Şehit annesine şehit ailesine hesap veremezsiniz. Yüzünüze tükürürler. Akp ile yapacaksa da iyi pazarlık yapıp kilit bakanlıkları alması gerekiyor.
Sehit kaniyla beslenen bir vampir.
Kendisi de bilyor ki, akan kan durdugu anda tum varlik sebebini kaybedecek. Tum siyasetini kürt meselesi uzerine kurup, bu konuda elle tutulur bir cözüm önerisi olmamasi zaten herseyi ortaya koyuyor.
Sorunun cözümünün sadece ekonomik meselelerde yattigini beyan eden bahceli, halkindan ne kadar kopuk oldugunu itiraf ediyor aslinda.
Chpden kovulan ulusalcilar ve kismen milliyetci akplilerin oylari ile %16'yi bulan bahcelinin partisi ilk secimde baraj tehlikesi ile karsi karsiya kalacaktir.
Mesele cozum sureci ise, destek veren %84'e karsi. Mhpnin aldigi oy sadece %16'dir. Bu durum, turk halkinin sürece olumlu bakisini gosteriyor zaten. Mhp zihniyetine turk siyasetinde yer olmadigi aşikar. Ya politikalarini degistirecek ya da yokolup gidecek.
şahsımca artık miyadını doldurmuş mhp genel başkanı. Genç nüfusu etkilemek ve elde etmek için bazı dinamiklere ihtiyacı olan partinin önünü kesen lider. eski kafa yeni kafa çatışmasına sebep, Türk milliyetçiliğini geri götüren şahıs. saygımız elbette var ancak biraz müsaade.
çok ağır eleştirilere maruz kalmış reis.
neymiş efendim 'şehit kanı ile besleniyormuş şehit olmazsa varlık sebebi olmayacakmış'.
arkadaş arkadaş haddini bil. kimi ne ile suçluyorsun. bu ülkede pkk yok iken mhp vardı. bu ülkenin dar ağaçlarında mhpliler asıldı. sen çıkmışsın ermeniler tarafından kurulan örgüte 6 milyon kişi sahip çıkmışta oy atmışta bilmem ne.
göstermiyoruz lan 6 milyon kişiye saygımızı çünkü siz bir kişiye bile saygı gösteremiyorsunuz. gelelim varlık sebebimize bizim varlığımız kürşad'ın çin sarayını bastığı geceden beri sürüp giden bir savaş. ya senin varlığın, savaşın.
devlet ahlakıyla büyütülmüş, türkiye' nin devlet için yetiştirilmiş nadir insanlarından birisidir. fakat lider olabilecek bir vasfı var mı? işte o yok. ama çok asil bir insandır o başka.
Barzoların hedefi. Kürtler olmasa olmayacakmış. Sinekler olmasa sinek ilaçları olmazdı. E kolayı var maymun. yok et kendini o zaman da mhp'den kurtulalım. işin ilginci faşist kelimesi geçmeden cümle kuramayan adam mhp ile koalisyona dünden razı. Ama mhp'de kendilerinde olmayan bir şey var: karakter. Sarıkamış'tan, ahlat'tan, adilcevaz'dan kürdlerin tehditleri nedeni ile göç etmiş, yurdunu terk etmek zorunda kalmış birine nasıl açıklar bahçeli kekolar ile koalisyonu. Oğlunu, eşini, kolunu, gözünü kaybetmiş birine nasıl açıklar? Aslında aynı şey chp için de geçerli. Shp nasıl bittiyse chp'de öyle biter hdp ile koalisyonla. Bu chp'nin de meselesi.
80 milletvekili üzerinde diktatörlük yapan parti başkanı. millet henüz Bahçeli'nin gerçek yüzünü görmedi.
onu meydanlardaki bir kaç çemkirmesiyle tanıyor. bu ülke için, milliyetçilik için ne faydası oldu?
çok milliyetçiydi de uygulara zulüm eden çin devlet başkanına neden hediye verdi. onlara da posta koysaydı.
ayrıca demiş ki: "Liderlerle tek tek görüşmek Cumhurbaşkanı'nın görevi değildir".
bu ülkenin %52 ile seçilmiş cumhurbaşkanı kimle görüşeceğini sana mı soracak?
bu ülkenin cumhurbaşkanına saygı göstermek zorundasın!!
kendi seçmenine ve vatandaşa saygısı olmayandan bunu istemek imkansızı istemek gibi.
eğer hala o koltukta oturuyorsa tek nedeni şefkat çetin'in "karışık" ilişkileri sayesinde teşkilatları kontrol altında tutabilmesidir. teşkilatları elinde tuttun mu sistem sana yarıyor zaten... tabanın ya da halkın ne düşündüğünün önemi yok!