Hdp ile koalisyon yaparsa ilk seçimde akp yüzde 50 üstüyle hükümeti de kurar, yasayı da değiştirir, başkanlık sistemini de getirir. Şehit annesine şehit ailesine hesap veremezsiniz. Yüzünüze tükürürler. Akp ile yapacaksa da iyi pazarlık yapıp kilit bakanlıkları alması gerekiyor.