yaklaşık olarak 1 ay sonra 69. yılını bitirip 70. yaşından gün alacak kişidir. evet 1 ocak doğumludur ilginç bir şekilde. dolu dolu 70 yılını yaşayacak liderdir.
tabii insan merak etmeden duramıyor ulan bu yaşına geldi 20 yıldır bir halt yemeden ne arıyor partinin başında diye. hemde eski zora gelince çocuk gibi koltuğuna sarılıp en büyük düşmanına yaltaklanmak suretiyle.
işin öbür boyutu bu adam 70 yıldır bakir geziyor. anlaşılan son kararı 70 yıllık patlamasını mhp üzerinde yapmaktır. mhp'nin ırzına tecavüz ederek şimdilerde hayattan intikamını yapıyor.
devam et gargamel reis bu şekilde. türkiye gibi milliyetçi damarı yüksek bir ülkede nasıl iktidar olunamaz diye ileride tarihe geçeceksin. birde milliyetçi karşıtları için türk milliyetçiliğini bitirdiğin için resmi veya gayri-resmi şekilde bayağı sevileceksin. biz milliyetçiler mi ? biz zaten tarih olmuşuz başbuğun vefatıyla birlikte ama kendimizi avutmuşuz.
akp nin maaşlı elamanı. sırf orada dur mhp nin içine et diye eskra prim alıyordur. ayrıca mhp yi batırıp akp nin ak ülkücü kadrosundan meclise girmeyi hesaplıyor herhalde.
sıfır zekayla bu özgüvenin başka bir açıklaması olamaz.
Türk dünyasının Bilge lideri... Şahsi hesaplar gütmeyen ve önceliği her zaman ülkesi ve milleti olan adı gibi bir devlet adamı. Hayır'larından hep hayır çıkan lider. Hareketin lider devlet Bahçeli...
Dün, denizli de yasanan olayda da görüldügü gibi Türk genclerini pasiflestiren, kurban eden ama asla
hesabini soramayan bir yapiya dönüsmüs bulunuyor. mhp'ye kilit vurmakta kararli olan bu zat, ülkücü genclere de etek giydirmeyi kafaya koymus. Bahçeliye heläl olsun, gölgesinden korkulan gençleri şamaroğlanina cevirmesine rağmen, hala orada.
Eğer akp yi yarı yolda bırakırsa cumhuriyet tarihinin en büyük THUg life ını yapar. Referandumda zaten adil bir süreç işlediği takdirde MHP seçmeninin hiç biri evet demeyecektir. %39 oy aldı bunlar unutmayalım. O başkanlık hevesi akp nin sonu olacak gibi duruyor.
harcanabilir.
akp kurmayları aleyhine çalışmaya şimdiden başladılar. eğer referandum sonucu tayyip diktatörlüğü kaybederse tüm suç bahçeli'ye yüklenecek. başbakan yardımcısı çıkıyor, ortada bir şey yok iken acaba siyasi tuzak mı diyor? sizce kendi başına mı konuştu yoksa bir yerlerden emir mi geldi? hiçbir akepelinin kendi başına konuşabildiğini gördünüz mü? anket sonuçları doğru değil, gerçek anket sonuçları onlar için berbat ve akp bu seçimden geri dönemez ya da vazgeçemez. aksi takdirde tüm muhalifleri susturamadıktan sonra devleti yönetemedikleri için yine iktidardan düşecekler.
peki gerçekten siyasi tuzak olma olasılığı var mı?
öncesinde kendiliğinden gündem yaratıp başkanlığı meclise taşıması sonra da bu seçim daha erken olacaktı, mhp'nin benim istediğim maddeler var diyerek işi uzatıp bugüne kadar getirmesi ve bahçeli'nin başkanlığı destekliyorum dediği net bir açıklama olmaması durumu destekliyor. buradan da ekonomi hazır batmış iken bir erken seçim çıkartabilirler ya da direkt harcanırlar.
2-referandumu akp kazanır ise bu sefer farklı bir şey bulurlar ve yine ipini çekerler çünkü etrafta destekçi de kalmaz. http://www.finansgundem.c...eferandum-uyarisi/1141635
akp ve mhp'nin evet oyları 330 etmez. bunu her akp'li bilir. teröristbaşı aponun başkanlık ve eyalet hayallerini hatırlayacak olursanız gerçek desteğin hdp'den geleceğini kestirebilirsiniz. tabii ki bu durumu vatandaşın bilmemesi lazım. bu nedenle bahçeli mahkeme duvarlarının arkasına saklanarak koltuğu kurtarmanın bedeli olarak bu oyunda başrol oynayacak. türkeş bulanık konuşarak falan filan spotları bahçeli üzerinde tutuyor.
bugün resmi olarak "mankurtluğunu" akp iş birliğiyle ayen beyan belli etmiştir bu saatten sonra ben "ülkücüyüm" ben "vatanperverim" diyen bir adam mhp ye oy atıyorsa dansözün önde gidenidir!
elbet türkçüler iktidara geldiklerinde bu tatlısu milliyetçilerinden de hesap soracağız!