harcanabilir.
akp kurmayları aleyhine çalışmaya şimdiden başladılar. eğer referandum sonucu tayyip diktatörlüğü kaybederse tüm suç bahçeli'ye yüklenecek. başbakan yardımcısı çıkıyor, ortada bir şey yok iken acaba siyasi tuzak mı diyor? sizce kendi başına mı konuştu yoksa bir yerlerden emir mi geldi? hiçbir akepelinin kendi başına konuşabildiğini gördünüz mü? anket sonuçları doğru değil, gerçek anket sonuçları onlar için berbat ve akp bu seçimden geri dönemez ya da vazgeçemez. aksi takdirde tüm muhalifleri susturamadıktan sonra devleti yönetemedikleri için yine iktidardan düşecekler.
peki gerçekten siyasi tuzak olma olasılığı var mı?
öncesinde kendiliğinden gündem yaratıp başkanlığı meclise taşıması sonra da bu seçim daha erken olacaktı, mhp'nin benim istediğim maddeler var diyerek işi uzatıp bugüne kadar getirmesi ve bahçeli'nin başkanlığı destekliyorum dediği net bir açıklama olmaması durumu destekliyor. buradan da ekonomi hazır batmış iken bir erken seçim çıkartabilirler ya da direkt harcanırlar.
2-referandumu akp kazanır ise bu sefer farklı bir şey bulurlar ve yine ipini çekerler çünkü etrafta destekçi de kalmaz. http://www.finansgundem.c...eferandum-uyarisi/1141635