ne yaptığını kendide bilmiyor. dediği dediğini tutmuyor. başkanlık için akp ile mutabakata varmışlar. ee arkadaş madem böyle yapacaktın 7 haziranda niye koalisyon yapmadın ki? enteresan. evet.
Partisini fetoculere yedirmemeye kararli o yuzden erdogan la ters dusmemeye calisiyor. E yasli kurt görüyor tabi bu fetoyu yense yense sadece reisin yenebilecegini.
Acaba başkanlık sisteminin olacağı referandumda nasıl mitinglere çıkacak. Ey halkım bana oy verdiniz, Meclis'e gönderdiniz ama biz beceremiyoruz, tayyip erdoğanı Başkan yapalım. Beni de yardımcısı yapacak mı diyecek? Şu ana kadar konuştuğum hiç bir MHP li başkanlığı istemiyor.
Partisini rezil rüsva eden, AKtrollerin gözbebeği. Başkanlık gelsin, seçim barajı düşsün, Meral Akşener parti kursun o da %3 oyuyla mutlu mesut yaşasın kimseye de bir zararı dokunamasın.
Ya cok saglam bir blöf yapiyor yani sandikta tum mhp vekilleri hayir oyu atacak , akp tum ulkenin gozunun onunde kucuk dusecek baskanlik tartismalari artik rafa kalkacak halkin iradesi istemedi dedirtecek zorla.
Ya da alenen davasini , partisini , vatanini satiyor bunun baska bir izahi da yok.
Biraz pollyannacilik olacak ama hala temennim ve inancim icinden bir albay cevdet cikmasi , tum partisini sevenlerini davasini karsisina alip dusman saflarina katildi
Bakalim bunca zorluga kendi vatanini uzun vadede kurtarabilmek adina mi katlandi yoksa kendisine simdi yasadigi zorlugun bedeli olarak cok daha saglam bir koltuk teklif edildiginden mi katlaniyor gorucez.
Yapacagi muhtesem bir hamle ile chp hatta hdp den bile oy calabilir , akp nin azili dusmani olabilir ve en onemlisi milliyetci ruhu tekrar diriltip kendisine inanan kitleyi gururlandirabilir.Yapacagi kotu bir hamle de chp , hdp ve mhp secmeni tarafindan ihanet , akp secmeni tarafindan ise dogruyu bulma seklinde yorumlanir.
Bu aksam kendi hayatinin ve davasinin yonunu belirleyecek , bu secim onun icin birden fazla anlam tasiyor yani.
başkanlık referandumunu bekliyoruz sayesinde umarım rte tek adam olmaz yoksa tarih kitaplarında vatan haini olarak bu adamın adı geçecek, tayyip değil.