koltuk sevdalısı biri. o koltuğunu kaybetmemek için davasını bile hiçe saydığını herkes gördü. mhp'nin bu politikayla başkanlık gelmezse ilk seçimde yerle bir olacağını biliyor ki kendini sağlama almak için destekliyor başkanlığı.
başka partilerin kendi liderlerine bakmadan eleştirdiği liderdir. fırsatları kullanıp doğru olani yapmaktadir. bu siyasei manevrasının sonucunda oyları artacaktir. ak partinin içindeki bazı olaylardan rahatsiz olan ak partili seçmen parti içinde denge olsun diye mhpye kaymasi söz konusudur.
onuda geçtim en azından seçimlerde HDPKK'ya oy toplayan bir partinin liderliğini yapmamaktadir. siz önce kendi partinizin içindeki hdpkk sempatizanlarını temizleyin sonra başka partilerin liderlerine laf ettiğinizde dinlenir konumda olursunuz.
15 temmuzdan bu yana itibar ettiğimiz 2. siyasi liderdir. Devletin adamı olduğunu ispat etmiş bir devlet adamıdır. inşaallah hak yolundan çıkmayacağını temenni ederiz.
vizyonsuz ve çapsız siyasi lider. başkanlık sisteminin içerisinde kendisine ne vaat edildiğini merak ediyorum. ülkenin mahvedilmesi sürecine ortak olarak hayatının en büyük hatasını yapmak üzere şu sıralar.
başkanlık sistemi oylansın deyip, parti olarak hayır oyunu verirler ise bu işin fişini çeker ve konuyu kapatır. zaten akp içinden de hayır oyu gelecektir... *
ama hala halka gitmesinin mahsuru yok deyip, insanı sinirlendiriyor. birde destek oyu atarsa -ki öyle olmasını tahmin etmiyoruz- yıllardır konuştuğunu söylediğini çöpe atmış olur...
ama insan bir kazıkta akp'ye atmasını bekliyor, zira bahçeli her türlü siyasi oluşuma bir kazık atmıştır vaktiyle...
darbe girişimi sonrası küçük siyasi hesapları bırakıp elini taşın altına koyarak daha büyük vizyona sahip olduğunu gösteren lider.2011 lerde kaset komplolarının okyanus ötesinden yapıldığını söylediğinde kimse ona inanmamıştı.