devlet bahçeli

entry8842 galeri1025 ses5
    5724.
  1. doğu halep'te kahraman suriye cumhuriyet ordusunun muhasarası altında varillene varillene münasip yerleri genişleyen amerikan ve ingiliz subayları için hüngür hüngür ağlayan tip.

    o subayların hepsi gözlerinin önünde öldürülecek bahçeli. ister ağla, ister hdpliler gibi tünel'den taksim'e savaşa hayır mitingi yap. hiç problem değil.
    2 ...
  2. 5725.
  3. Son zamanlarda ne yaptığı anlaşılamayan adamdır.
    Devlet mekanizmasına destek vermek evet bir milliyetçiye yakışan duruştur ama fiili darbeyle lağvedilmiş hukuk sisteminin yaptırım gücü olmadığı için yasal ve anayasal olarak sürekli suç işleyen bir kadroya destek vermek işte bu çok farklı bir duruş. ..
    8 ...
  4. 5726.
  5. mutlak görevi akp'ye destek çıkmak olan mhp'nin kutsal desteği ile 2017'de mevcut parlamenter sistem gidecek, yerine ne olduğu belirsiz bir başkanlık sistemi gelecektir. bu artık kesinleşmiştir. gerekçe ise şu; seçilmiş başbakan ile seçilmiş cumhurbaşkanı sistemi tıkıyor. iyi de cumhurbaşkanını daha düne kadar meclis seçerdi, siz halkın seçmesini istediniz. demekki amaç, milli irade filan değil ilerde başkanlık sistemini getirmekmiş. şimdi kalkmış biz bi bok yedik gelin bunu başkanlıkla çözelim diyosunuz. iyi de, ister başkanlık olsun ister yarı başkanlık, ya da güçlendirilmiş parlamenter sistem olsun. sizdeki bu zihniyet aynı olduktan türkiye'deki hangi sorun ortadan kalkacaktır?

    1-) terör
    2-) eğitim ( orta okuldan-üniversiteye kadar içine edilmiş)
    3-) tarım-ticaret-turizm
    4-) ekonomi
    5-) özgür ve çağdaş bir yaşam.

    ülkenin en temel problemleri bunlardır. şimdi siz bu 5 problemi çözmek istiyorsunuz, hatta gece gündüz çalışıyorsunuz, muhalif,aydın,sağcı,solcu demeden her kesimden fikir alıyorsunuz, taşın altına elini koyuyorsunuz da seçilmiş başbakan ile seçilmiş cumhurbaşkanı mı engel oluyor? sorun ne yani ? zaten mevcut iktidar, cumhurbaşkanının bir diğer kolu. diğer kolları yargı,medya, vs.vs. eeee adama sormazlar mı bu ülkeyi zaten tek elde siz yönetiyorsunuz. sorun ne ahbap?

    bugün devlet bahçeli'nin açıklamalarından sonra anlaşılan o ki, baharda bi referandum olur ve çok geçmeden başkanlık sistemi gelir. nacizane teklifim şudur, madem sistem sorunu var, madem parlamenter sistemde bir aksaklık var ve bu tüm sorunlar başkanlık sistemiyle hallolcak, o zaman başkan tayyip erdoğan olmasın. geçişmişinde aydınlatılmamış bir sürü yolsuzluğundan tutunda sahte diplomasına kadar kafalarda soru işaretleri var. cumhurbaşkanı tayyip erdoğan artık köşesine çekilsin, yerine bugüne kadar hiçbir siyasi parti ile ilişiği bulunmayan, kaliteli eğitim almış ve dünya çapında saygınlığını kanıtlamış, vatan millet sevdalısı birisini başkan yapalım. ama siz ülkenin problemlerini çözmek değil, saltanatlığın sürmesini istiyorsunuz. bir adam düşününki, medeniyetler başkenti istanbul'da belediye başkanı olsun, sonra başbakan olsun, sonra cumhurbaşkanı olsun sonra başkan olsun.. iyi de adama sormazlar mı aga sen madem herşeyden bu kadar çok anlıyorsun, bu ülkenin hali ne böyle? ülkede yolunda giden tek birşey gösterin bana . her kesim şikayetçi. yandaşlara birşey demiyorum çünkü musluk akan yerden şikayetci olunmaları onların tabiatlarına aykırı.

    bunlar da benim başkanlık hakkındaki düşüncelerim,eleştirilerim.

    ilgili bahçeli'nin açıklamaları için link:

    http://www.hurriyet.com.t...0251697&utm_term=post
    8 ...
  6. 5727.
  7. devlet bey adam gibi adamdır. Çizgisini hiçbir zaman bozmamıştır, ben çok takdir ediyorum.
    0 ...
  8. 5728.
  9. Sana oy veren milyonlar eğer başkanlik sistemini destekleselerdi gider o malum partiye oy verirlerdi.

    Bu olayi gündeme getirerek kime orta yaptigini bu millet gayet açık görüyor.

    Ayrıca musul halki zamaninda bir tercih yapti şimdi o tercihin diyetini ödesinler.
    5 ...
  10. 5729.
  11. Başkanlık sistemi için millete sorulması gerektiğini söylemiştir. Bu zamana kadar halka sorduğunda ne zaman kazandın? Referanduma gidildi kaybedildi, c.başkanlığı seçiminde gene kaybedildi. Son seçimde halkın oylarıyla mecliste 4.parti durumuna düştün. Yine gidilirse akp nin istediğini alacağını görmüyor musun?
    5 ...
  12. 5730.
  13. 5731.
  14. başkan yardımcılığına son koşu gitmekte olan mhp genel başkanı.
    2 ...
  15. 5732.
  16. başkanlığı halka sormak isteyen mamafih partisindeki delegeleri kendinden ayrı düşündüğü için tutuklatma çabasına giren enteresan kişilik.

    yha madem bu kadar halk aşığısın, topla tüzük kurultayını da gör yoğurtlu çöreği.
    4 ...
  17. 5733.
  18. orta falan yok, akepe seçmeninin yüzde 40'ından fazlası başkanlığı desteklemiyor, mhp tabanı desteklemiyor, chp desteklemiyor, hdp desteklemiyor.
    tüm oyları çalamayacağına göre gerçi şüphelerim var, ana bilgisayarı saraya taşıdılar. bahçeli bunu bildiği için akepenin ilk defa seçim kaybedeceğini ve buradan sonra düşüşe geçeceğini biliyor.
    sürekli başkanlık geliyor diye ağlanmasının sebebi nedir, tayyip zaten yıllardır ülkeyi tek başına yönetiyor. hali hazırda bir başkanlık var. bu başkanlık hasta tayyip(kanser) geberdikten sonraki kişilerin işine yarar tabi gelirse ama gelmez.
    eğer başkanlık sandıktan çıkarsa darbe olur.
    3 ...
  19. 5734.
  20. yeni atandığı, "konya akparti gençlik kolları meclis üyeliği" görevinde başarılar dilerim.

    allah utandırmasın.
    1 ...
  21. 5735.
  22. akp'nin yedek lastigi. yazik sana bahceli. bok vardida gundemi bir anda baskanliga cevirttin. ulan ülkede her gun sehit haberleri geliyor, turkiye suriye'ye girmis, irak'a girme durumu var. dolar 3,10 u gecmis, issizlik resmi rakamlara göre %10.3, enflasyon almis basini gidiyor, ulkede darbe girisimi olmus binbir tane dert var ne oldu da baskanlik mevzusunu actin? baskanlik olunca butun bu sorunlarin cozulecegini mi zannediyorsun? memleket topun agzinda, sen neyin pesindesin?
    4 ...
  23. 5736.
  24. 5737.
  25. Daha önece de söyledim bu adam mete handan beri devam eden devlet mekanizmasının ete kemiğe bürünmüş halidir. Tesadüfe bakın ki adı da devlet. Açıklamalarıyla da bu görüşümü ispatlıyor:

    Türkmenler katliama maruz kalırken Türkmen elini yalnız bırakamayız. Kerkük Türk'tür. Türkiye, Musul konusunda geride kalmamalıdır. Teksas'lı gelecek biz gelemeyeceğiz öyle mi? istenen bu mudur? Biz üst akıl tanımayız, takmayız. Tavsiyemiz budur. Türkiye'yi fanusa sokmak isteyenler boşuna heveslenmesin. Musul ve Halep bizim sorunumuzdur.

    Tamamını okumak isteyenler için link:http://m.yenisafak.com/gu...nin-sakincasi-yok-2549378

    Bu sözlere kendine Türk diyen biri karşı çıkabilir mi.
    2 ...
  26. 5738.
  27. Yaşamış olduğu " paralel kıskacından " sonra daha çok sağduyulu düşünmeye ve siyasi yol tutmaya başlamış liderdir. Ülkeyi paralel ve iş birlikçilere bırakmaya hiç niyeti olmadığı için hükümete yakın durmaktadır. Ömrü yeterse geleceğin başkan yardımcısıdır.
    3 ...
  28. 5739.
  29. her şeyi millete sorduk de ne oldu bahçeli ? bunların seçtikleri her şeyi eline yüzüne bulaştırdı, sünnisi ayrı, şiisi ayrı nefret ediyor bizden. dünyada nefret etmeyen başka devlet kaldı mı da hala millete soralım diyorsun ?
    4 ...
  30. 5740.
  31. bir dönem akp'ye çok etkin muhalefet ediyordu.
    2 ...
  32. 5741.
  33. Artık ne vaad ettilerse ya da ne kadar para aldıysa uzunun göt yalayıcılığını yapmaya başlayan yaşlı bunak. Bu pezevenk yüzünden koalisyonda kurulamadı.
    1 ...
  34. 5742.
  35. --spoiler--
    MHP lideri Devlet Bahçeli partisinin grup toplantısında konuştu. Başkanlık sistemi tartışmaları için referandum sinyali veren Bahçeli, "Milliyetçi Hareket Partisi parlamenter sistemin revize edilip reforma tabi tutularak devamından yanadır. Ancak milletimize görüşünü sormanın, fiili çelişkiyi sona erdirmeyle ilgili müdahil olmasını istemenin hiçbir mahsurlu ve sakıncalı tarafını da görmeyecektir" dedi.
    Gurup toplantısında başkanlık sistemi tartışmalarına da değinen Bahçeli, “Hükümet sistemi üzerinde yapılan tehlikeli oynamalar, hukuki temeli olmayan siyasi ve hamasi uygulamalar rejim krizine dönüşebilecektir. Ya fiili durum düzelsin, evli evine, köylü köyüne dönsün. Ya da fiili durum hukuki boyut kazanarak Türkiye derin bir nefes alsın, hukuksuzluk ve Anayasa ihlalleri son bulsun. Biz millete gitmekten korkmayız. Bunda da mahsur görmeyiz. Ve de Türk milleti ne derse, neye karar verirse baş göz üstüne diyerek gereği neyse seve seve yaparız” dedi.
    Bahçeli’nin konuşmasından satırbaşları;
    Tarih boyunca şehit ve gazilerimizin eşsiz ve emsalsiz fedakarlıklarıyla Türk vatanı maddi ve manevi korumaya alınmıştır. Gök delinmedikçe, yer yarılmadıkça ilimizi ve töremizi bozmaya kimsenin gücü yetmeyecektir. Türk titreyip kendine döndüğünden beri korkak farelerin sığınacak ağaç kovuğu aramaktan başka çaresi olmamıştır. Önüne geleni kapan, ardına geleni tepen, işine geleni öven, gelmeyeni döven, sütü ve soyu karmakarışık olanlar milletimizi anlayamayacak, anlasalar bile itiraf edemeyeceklerdir. Türk milletinin duruşu malul çevreleri tedirgin etmiş, vahşi arayışlara yönelmiştir. Türk deyince yüzü asılan, eli ayağına dolaşan batılın bekçileri, küfrün yedekleri ölüm kusmak, fitne yapmak için adeta yarış içine girmişlerdir. Bunlar zulmü egemen kılmak maksadıysa Türk’ü yaylım ateşine tutmaktan vazgeçmemişlerdir. Şu gafilliğe bakınız ki terörle tükeneceğimizi sanıyorlar. Bedenlerimizin yere serilmesiyle vatanın yerle yeksan olacağını hesaplıyorlar. Bu nedenle insani değerlerini tamamen aldırmış, kan içici piyonlarıyla durmadan saldırıyorlar. Çok şükür bu aziz milletin şehitler tepesi boş değildir, ve toprak yatacak erleriyle ilelebet vardır. Bir hilal uğruna rahmete uzanan vatan evlatları oldukça Türkiye sapasağlam duracaktır.
    Elbette gelen şehit haberleri yüreğimizi sağlamaktadır. Terörizmle mücadele süreci ne kadar acı ve yüksek maliyetli olsa da dayanacağız, düşman kuşatmasını Allah’ın izniyle yaracağız. Terörizmin panzehiri birlik ve dayanışmanın diri tutulmasıdır. Türk milletini bölme, Türk vatanını bölüşme hayalini kuranların hevesi kursaklarında kalacaktır. Bir kez daha şehitlerimize Cenab-ı Hak’tan rahmet diliyorum. Halen tedavi altında bulunan kardeşlerimize acil şifalar temenni ediyorum.
    Türk milleti aslından, neslinden, kökünden kopmayacak, koparma çabasında olanlara asla göz açtırmayacaktır.
    “HALEP EMNIYETTE DEĞILSE, ANTEP VE HATAY ELBETTE TEHDIT ALTINDADIR”
    Ülkemiz beka düzeyinde risk ve tehditlerle karşı karşıyadır. Türkiye’nin içinde bulunduğu geniş topraklar diken üstündedir. Küresel senaristlerin yoğun uğraşlarıyla Ortadoğu kilitlenmiştir. Etnik kamplaşma, bölgeyi geniş bir kıyıma sürüklemektedir.
    Suriye metruk bir tekne gibidir. Bu teknenin dümeni bozuk, yakalandığı fırtına azgındır. Halep kan ağlamaktadır. insani yardım konvoyları, hastaneler, masum canlar hedef alınmaktadır. Ateşkes sağlanmazsa Halep imha olacaktır, devasa bir kültür medeniyeti adeta ölüme terk edilmiştir. Halep’in baskı ve zulümden kurtulması hem kardeşlik hem hassasiyetler gereğince acil ve zorunludur. Meseleye bakışımız yabancılarınki gibi olmamalıdır. Çünkü Halep’in kader çizgisiyle Anadolu’nun istikbali ayrı ve uzak değildir. Kaderimiz örtüşmekte, yollarımız kesişmektedir. Halep tehlikedeyse Gaziantep, Hatay tehlike altındadır. 911 kilometrelik sınırımız olan Suriye’nin 6 yıla yaklaşan iç savaş ortamı ülkemize az ya da çok tesir etmiştir. Türkiye’nin kontrolsüz savrulmalara müdahil olması kaçınılmazdır. Tam tersi bir durum ülkemizi daha da pasif hale sokacak, cinayet oyunlarına karşı savunmasız bırakacaktır.
    Dünyanın bir ucundan kalkıp gelen ülkelerin Türkiye’nin çağrı ve taleplerine kulak tıkaması işgüzarlıktır. Komşu ülkelerimizin geleceğini tayin yetkisini kendilerinde gören aymazlar, Müslümanların canına, ırzına kast eden cahiller abidesidir. Huzur içinde bulunan coğrafyalara kanlı ambargolar koyan ülkelerin sahtelikleri bardağı çoktan taşırmıştır. Bunlar islam alemine fitne aşılamıştır. Özgürlük ve demokrasi çığırtkanları önce ortak değerlerimizi benimsemizi ertelenemez bir ihtiyaçtır. islam toplumlarının Haçlı projelerinin istilasından kurtulup belini doğrultması elzem hale gelmiştir. Türkiye’nin çevresinden kendini soyutlamasının doğru olmadığı gibi mümkün de değildir. Tarihin ve coğrafyanın milletimize yüklediği sorumluluklar vardır. Bu sorumluluklar ABD istedi, Almanya buyurdu, Fransa zorladı diye kesinlikle ihmal edilmeyecek, yol sayılmayacaktır.
    “IRAK’I IŞiD’E BIRAKIP KAÇTILAR; BUNLAR HEM KEL, HEM FODUL”
    Politik dinamitlerin çarpıtılması, çiğnenmesi, başka başkentlerin alanına paldır küldür girilmesi sadece komşu ülkelerle ilişkimizin kesilmesine neden olmayacak, daha fenası bize bir vatan kaybettirecektir. Kurucu kahramanların yüzyıllardır devam edegelen sancılı bir geri çekilme tavrına son vermek, sınırı çizmek için Misak-ı Milli’yi kaleme aldıkları bilinen bir gerçektir. Türkiye bu şuura sahip olduğu müddetçe Şam’daki gelişmeleri izleyecek, Musul-Kerkük sevdasından ödün vermeyecektir. Mekke’de vurdular, Sakarya’da dirildik. Yemen’de durdurdular, Dumlupınar’da yola koyulduk. Kanadımızı kırdılar, taarruzla cevap verdik. Trablusgarp’ı Trabzon’dan ayrı görmedik. Hayallerimiz bir oldu, özlemlerimiz bir. Böylece yakın coğrafyalardaki her dağa, her caddeye izlerimizi kazıdık. Türk’ün adını yazdık. Buraları vatan bildik, vatan yaptık. Ne varki hüzünlü bir şekilde kaybettik. Umutları yarım bırakarak ecdadımızın hedeflerini kalbimize iliştirip milli hafızalara naklederek Anadolu yollarına düştük. Cehalet çukurunda tepinenlerin bu hakikatleri anlamasını da ümit etmiyoruz. ifadelerimizi millet sahiplensin, ülkeyi yönetenler bilsin. Bize yetecek maksadımız inşallah hasıl olacaktır. Bu vesileyle tekrar ediyorum. Anlamlandırmakta güçlük çekenlere hatırlatıyorum; Misak-ı Milli mülk-ü millettir. Millet ise Türk’tür. Uzun bir süredir devamlı gündemde tutulan Musul operasyonu dün sabaha karşı devreye alınmıştır. Musul’un IŞiD tarafından işgali 6 Haziran 2014’te başlamış 5 gün içinde de tamamlanmıştır. Türkmenlerin yuvası istila edilmiştir. 2 yılı aşkın süredir Musul canilerin kontrolündedir. Bayraklarında siyahlık kadar ruh ve vicdanları kararan teröristler Musul’a kast etmiştir. Dün ilan edilen askeri hareketle temizlik için düğmeye basılmıştır. Türkiye’ye karşı ileri geri konuşan Haydar El-Ebadi operasyonun ilk saatlerinde operasyonun başlatıldığını duyurmuştur. Ebadi altını çizerek Irak’a sadece Irak ordusunun gireceğinin altını çizmiş, ülkemize durum ve statü hatırlatması yapmıştır.
    Gerilim politikası öncelikle muhataplarını mahçup edecek, yüzlerini kızartacaktır. Musul’u birtakım çapulculara bırakan ibadi’nin komşuluk hukukuna hizmet etmediği açıktır. Bunlar hem kel, hem foduldur.
    “KERKÜK TÜRK’TÜR; MUSUL TÜRK’ÜN ÖZ YURDUDUR!”
    Açılan üç cepheden IŞiD kıskaca alınmıştır, operasyonun kritik üssü olan Zerdek dağında ABD’li askerler peşmerge ile savaşa katılmaktadır ABD’li askerler IŞiD hedeflerini obüsleriyle vurmaktadır. IŞiD ise boş durmamış, savaş uçaklarının görüş açısını kapatmak amacıyla hendeklere ham petrol döküp ateşe vermiştir. Bunlar oluyorken Musul’un doğusunda operasyona giden konvoya düzenlenen intihar saldırısı sonucunda 70 Iraklı asker hayatını kaybetmiştir. Saklamaya yer yoktur, Musul operasyonunun başını ABD çekmektedir. ABD ile iran arasında yapılan anlaşmaya göre PKK’lı teröristlerle birlikte Haşdi Şaabi ile operasyona katılacakları iddia edilmiştir. PKK’nın Musul operasyonunda ne işi vardır, Türkiye’ye nasıl bir mesaj vermektedir. Irak kendi topraklarındaki terör örgütlerini görüp Türkiye’ye nasıl gelme demektedir. Ebadi’nin yolu yol değildir. Mantığı tıpkısıyla celladına bağlanmış bir köleden farklı değildir. Türkiye’nin yardım uzattığı Ezilerin sırtımızdan vurduğunu görmemek için kör olmamız gerekmektedir. Ebadi kimin hesabına çalışmaktadır. Türkiye’yi Musul’dan uzak tutma gayretleri, ne ya da kimlere hizmettir. Başika’ya TSK davet edilirken bir şey yoktu da şimdi mi oldu. Başika beka noktamızdır, dönüş yapmak kabus demektir. Yıllardır Irak’tan kaynaklanan terörist saldırılar çok sayıda şehadete neden olmuştur. Ebadi ister kabul etsin ister etmesin büyük devlet olmanın haysiyeti bunu gerektirmektedir. Türkmenler katliama maruz kalırken Irak ne yapıyor, neyle meşgul oluyordu? Musul üzerinden yürüyen mücadelenin sadece IŞiD’i kovmak olmadığını herkes bilmektedir. Musul’daki etnik yapının bozulması bölgeyi tamamen ateşe atacaktır. Ülke olarak güvenliğimizi ve toprak bütünlüğümüzü tesadüflerin akıbetine bırakamayız. Türkmen elini çaresizliğe terk edemeyiz, etmemeliyiz. Boşuna söylemedik, boş yere kendimizi avutmadık. Kerkük Türk’tür, Musul, Tel Afer Türk’ün öz yurdudur. Bize ne işiniz var Musul’da diyenler, ahlaklı ve utanma sahibi iseler önce kendilerinin ne aradığını açıklamak mecburiyetindedir. Türkiye’nin Irak’ın toprak bütünlüğüne saygılıdır ancak bir süre sonra BM’nin ön gördüğü şekilde göç başladığında ne olacak?
    BAŞKANLIK AÇIKLAMASI
    Geçen haftaki grup toplantımızda yeni anayasa değerlendirmesi tartışılmıştır. Başkanlık sistemine destek verip vermediğimiz gündemi işgal etmiş, niyet okucuları niyet okumuştur. Bereket versin biz ne dediğimizin bilincindeyiz. ‘Türkiye’de fiili bir durum vardı ve bu çözülmelidir’ dedim. Sayın Cumhurbaşkanı fiili başkanlık yapmaktadır. Ya Cumhurbaşkanı başkanlık yapmaktan vazgeçsin ki bizim için doğru olan budur. Bunları anlamayan varsa heceleye heceleye alfabeyi öğretmeye hazırım. AKP’nin başkanlık sistemiyle ilgili inadı sürecekse, o zaman karşınıza iki seçenecek çıkacaktır yorumunu yaptım. Bir anayasa hazırlığı varsa, anlaşılan maddelerle TBMM’ye getirmelidir. Bu anayasa değişiklik teklifi TBMM Genel Kurulu’nda ya 367’yi aşacaktır, ya da 330’un üzerinde kalarak referanduma sunulacaktır. Bunun üzerine komut almışçasına sırayla saldıranlardan öylesine sözler duyuldu ki şaşırmamak imkansızdır. ‘Stepne’, ‘baston’, ‘kurtarıcı meleği’ dediler. Bindiğimiz dalı kestirdiğimizi uydurdular. AKP’ye pas verdiğimizi dillerine doladılar. Ahmak ata binerse bey oldum sanırmış. Şalgam aşa girerse yağ oldum sanırmış. MHP’nin ne dediği bellidir. Hükümet sistemi üzerinde yapılan tehlikeli oyunlar, rejim krizine dönüşecektir. Ya fiili durum düzelsin, ya da fiili durum hukuki durum kazansın anayasa ihlalleri son bulsun.
    Biz ezelden ebede Hakkın yolunda, milletin yanındayız. Halkın partisi olduğunu söyleyen CHP niye celalleniyor. HDP’nin aparatı, PKK’nin sim kartı olurken bir şey olmuyor da, biz bir teklifle gelince mi kıyamet kopuyor. Araba devrildikten sonra yol gösteren çok olurmuş. Demirin tavında dövüleceğini söylüyoruz. Hukuksuzluğun bir devlet kaybına yol açabileceğini vurguluyoruz. CHP’li sözcülere ekran ve televizyonda saldırgan tutum takınanlara ne desek boş. CHP ve yandaşları düğüne giderler zurna beğenmezler, hamama giderler kurna beğenmezler. Bunlar MHP’yi tanımıyorlar, bilmiyorlar. Bölücüler, kendilerine aydınlıkçı diyenler birbirlerini göre göre duya duya zifte bulanmıştır. CHP’nin bu tuzağa düşmesi siyasi geçmişine haksızlıktır. içleri çıpıt çarşısına dönenlerden öğrenecek bir şeyimiz yoktur. Şartlar oluşursa aziz milletimize sorunların çözümü için müracaat etmekten vazgeçmeyiz.
    Bunlara diyorum ki, yağ mı yoğurttan yoğurt mu yağdan çıkar yakında görürsünüz. Az bekleyin, biraz daha sabredin, biz şartlar oluşursa, aziz milletimize herhangi bir sorunun çözümü için müracaat etmekten tereddüt etmeyiz. Pilavdan dönenin kaşığı kırılsın.
    Zahmetsiz zahmet olmayacağı meydandadır. Gerekirse zahmet çekeriz, çileye katlanırız. Ama Türkiye'nin siyasi ve hukuki istikrarı için üzerimize düşeni harfiyen yaparız. MHP parlamenter sistemin revize edilerek devamından yanadır. Ama milletimize sormanın hiçbir mahsurluğu ve sakıncalı tarafını da görmeyecektir. Yağmur nereye yağarsa tarlasını oraya taşıyanlara diyeceğimiz bir şey yoktuır. Onlarla uzlaşma vaktimiz de olmayacaktır.
    Türk milletine güveniyorum. AKP'nin anayasa hazırlığını TBMM'ye getirmesi, sağlıklı ve makul bir neticenin alacağına yürekten inanıyorum.
    --spoiler--
    0 ...
  36. 5743.
  37. altına sıçtığı için gelini tarafından azarlanması gereken yaşta, türk siyasi aktörlerinden biri olan gereksiz kişiliktir. Verdiği hiç bir karar, izlediği hiç bir politika ülkenin faydasına olmamaktadır.
    3 ...
  38. 5744.
  39. 5745.
  40. Artık ne dediği , ne yaptığı, ne yapmak istediği anlaşılamayan, partisine ve bu partiye gönül verenlere dumurlar yaşatan, zannımca demans belirtileri gösteren siyasetçidir.
    " halk oylamasına varım ama başkanlığa yokum " diyerek, kargaları bile güldürecek bir tutumla, safını iyiden iyiye belli etmiş kişidir.
    Hangi halk oylamasından, zaferle çıktın ki, hangi halk oylaması akp' ye hizmetten uzak oldu ki?
    Unutmuş zaar.
    Kalıbımı basarım, demans bu adam!!! Eyvahlar olsun!!!
    4 ...
  41. 5746.
  42. Adam gibi adamdır! Hareketin lideri devlet bahçeli!
    2 ...
  43. 5747.
  44. Bastonla yürüyeceği yaşlarda bastonluk yapmakta. Yazık.
    2 ...
  45. 5748.
  46. Mehdi'nin hanımı olarak artık ak saray'a taşınmalıdır. Lütfen pantolon çeket giymesin hiç feminen durmuyor.
    3 ...
© 2026 uludağ sözlük