Daha önece de söyledim bu adam mete handan beri devam eden devlet mekanizmasının ete kemiğe bürünmüş halidir. Tesadüfe bakın ki adı da devlet. Açıklamalarıyla da bu görüşümü ispatlıyor:
Türkmenler katliama maruz kalırken Türkmen elini yalnız bırakamayız. Kerkük Türk'tür. Türkiye, Musul konusunda geride kalmamalıdır. Teksas'lı gelecek biz gelemeyeceğiz öyle mi? istenen bu mudur? Biz üst akıl tanımayız, takmayız. Tavsiyemiz budur. Türkiye'yi fanusa sokmak isteyenler boşuna heveslenmesin. Musul ve Halep bizim sorunumuzdur.