Artık ne dediği , ne yaptığı, ne yapmak istediği anlaşılamayan, partisine ve bu partiye gönül verenlere dumurlar yaşatan, zannımca demans belirtileri gösteren siyasetçidir.
" halk oylamasına varım ama başkanlığa yokum " diyerek, kargaları bile güldürecek bir tutumla, safını iyiden iyiye belli etmiş kişidir.
Hangi halk oylamasından, zaferle çıktın ki, hangi halk oylaması akp' ye hizmetten uzak oldu ki?
Unutmuş zaar.
Kalıbımı basarım, demans bu adam!!! Eyvahlar olsun!!!