orta falan yok, akepe seçmeninin yüzde 40'ından fazlası başkanlığı desteklemiyor, mhp tabanı desteklemiyor, chp desteklemiyor, hdp desteklemiyor.
tüm oyları çalamayacağına göre gerçi şüphelerim var, ana bilgisayarı saraya taşıdılar. bahçeli bunu bildiği için akepenin ilk defa seçim kaybedeceğini ve buradan sonra düşüşe geçeceğini biliyor.
sürekli başkanlık geliyor diye ağlanmasının sebebi nedir, tayyip zaten yıllardır ülkeyi tek başına yönetiyor. hali hazırda bir başkanlık var. bu başkanlık hasta tayyip(kanser) geberdikten sonraki kişilerin işine yarar tabi gelirse ama gelmez.
eğer başkanlık sandıktan çıkarsa darbe olur.