Git artık mk. Şu partilerin başına adam gibi adamlar gelsinde biraz partiler arası rekabet olsun. işte ozaman ülke gelişmeyi bırak, uçarlan uçar. Allasen bu adam başbakanlık yapabilir mi la. Kendiside inanmıyodur. Ama götü rahat, niye. Çünkü zaten seçilmeyecek. Bir savaşa kaybetmek için girilirmi laan
partideki muhalifleri güçlü gelince kendisini bekir bozdağ kurtarmış; kurultayın yapılmamasına karar vermiştir. akp böyle işte, çıkar amaçlı suç örgütü gibi kendisine çalışanları koruyup kolluyor.
kim olduğu mühim değil, mhp'den büyük bir ilin belediye başkan adayı olmuş bir abimizin yanında çalışıyorum. görevim gereği de devamlı yakınındayım. neyse genel merkez aday gösterdi bu abimizi, çalışmalara başladık ama nasıl çalışma... gece gündüz inanılmaz bir tempoda insan haklarına aykırı derecede. kısıtlı imkanlarla zekamızı kullanarak her şeyi yapıyoruz. şansımız da yaver gitti doğru insanlar bulduk. müthiş bir kampanya, ya akp ya chp algısını yıkıyoruz vatandaş bize destek veriyor. anketlerde de akp ve chp arayı kapattık 3 partinin de oyları neredeyse eşitlendi. son düzlükte bir tane cemaat var(feto değil) sayıları epey fazlaca, oyları bize atsalar kazanıyoruz... neyse genel merkez, bizim yükseldiğimizi görünce genel başkanın mitingini iptal ediyor, destek için bize göndereceği parayı göndermiyor, bir takım aracılar da o cemaati chp'ye oy vermesi konusunda ikna ediyor. sayın bahçeli herhalde batı illeri içerisinde bir tek bizim ilimizde miting yapmadı. çorum'a bile gitti, bize hakkari muamelesi yaptı.
bu partide başarıya engel olanın bizzat bahçeli olduğunu o zaman anladım, o yüzden başına ne gelirse hak ediyor. sen partiyi satarsan, parti de seni satar.
edit-not: bu arada, normalde görüş olarak mhp'li değilim, ama hem iyi bir aday olduğu için, hem de iş olduğu için bu kampanyada bulundum. oyumu o seçimlik mhp'ye verdim tabi duygusal olarak..
Sayın Bahçeli 19 yıldır kendisini her koşulda destekleyen ve bu güne kadar Genel Başkanlık yapmasına sebep olan Üst Kurul Delegelerinin Olağan Üstü Kurultay talebini dikkate alarak Onların bu isteğine saygı duyarak kendisi kongreyi toplasa ve herkesi kucaklayacak bir istişare sürecini kırgınlık, küskünlük olmadan sürdürebilse idi hem kendisi, hem partisi hemde Türkiye kazanacaktı.
Şimdi öncelikle kendisi gönüllerimizdeki yerini kaybedecektir amma umarım ki kardeşler arasına kin ve husumet girmeden kardeşlik hukuku zarar görmeden bu süreç hayırlısı ile sonuçlansın.
bu adam bu kadar kesin konuşuyorsa, o kurultay olmayacak demektir.
sanırım mhp'de değişim olacak diye tatlı bir hayale daldık hepimiz.
bahçeli'yi yabana atmamak gerek, birşey bilmese böyle kati konuşmaz.
Devlet bahceli'yi genel baskanlık koltugunda tutup akp koltuguna da vasifsiz bir genel baskan atayip olasi erken secimde mhp'yi baraj altı bırakarak başkanlık icin yeter oy sayısına ulaşmak. Güzel proje ben tuttum.
akli dengesi yerinde olmayan kişidir. bakın bunun için ayrı başlık açacaktım ama gerek olmadığı belli. çünkü bir insanın düzeni söyledikleridir. bu adamın söyledikleri mantıklı gelmiyordu. ama artık bazı nörolojik problemleri olduğunu gösteriyor.
türkiye'de milliyetçi kesim her zaman en aklı başında kesim olmuştur. bunun sebebi de dinci tayfa zaten manipülasyon içinde iken, saçmalarlar bilerek, hdp lileri söylemeye gerek yok. chp ve sof solcu kesim de zaten bazen doğru konuşsalar da bazen saçmalarlar.
ama bu adam kendi partisini elinde kontrolünde tutma çabasında.
ama bir zamanlar birilerine diktatör derdi... böyle devam eden bir adamın şimdi de akşama kadar kurultaydan bahsetmesi de korkaklıktır.
son nefesine kadar yanında durmaktan şeref duyacağım genel başkanımızdır. ömrü hayatında dik ve onurlu yaşamış, ömrünü bu davaya adamıştır. bilhassa ülküdaşlarımdan sosyal medya da yazan kim olduğu belli olmayan kişilerin gazına gelmemelerini rica ediyorum.
devlet bahçeli başbuğ un sofrasından gelmektedir. birileri gibi tansu nun eteğinin altından değil. son sözü yine 'devlet' söyleyecektir.
köşe bucak kongreden kaçan lider. ne güzel esip gürlüyordun. şimdi ise parti içine bile hakim değil. demokratikleşme partide de olmalı. varsın yarışsın diğer adaylarla.
gitmesi halinde ben de dahil olmak üzere bir çok cehapeliden hatta akp liden oy alacak partinin lideridir. ama adamın işi yok ki. hayat gayesi yok. bırakıp ne yapacak ? çoluğu çocuğu karısı yok ? ölene kadar devam. partiye değil koltuğa bağlı adam. kılıçdaroğlu da öyle; son seçimde oyumuz şunun altına düşsün istifa ederim dedi; düştü de ; ama istifa etmedi it.