bazilarinin zayifladigini dusundugu ama eski kurdun kendi partisinde hala hepsinden daha guclu oldugunu gosterecegi adamdir. tokatlayip gonderecek demisti dersiniz.
Acaba birazcık mahcubiyet duymuş mudur diye düşünüyorken haber programına mhp genel başkan yardımcısı bağlanıp ankarada yasadışı bir toplanmanın olduğundan, mevcut yönetimin devam edeceğinden, aslında 4 kişinin resmi aday olmadığından vs vs bahsettiya, nasıl yaa dedim... Bari azıcık hımmm partinin yarısından fazlası memnun değilse, koca koca adamlar kalkıp toplanmaya gittiyse biz de azıcık değişiriz diyeydiniz... Gittikçe garipleşiyor durum, ne yazık ki kendisinden ötürü.
O değil de yıllar sonra herkes arkasından ne adammış yapışmış gitmemiş diyecek bari şimdi bırakmazsa. Bunu düşünse bir de?
millet harbi mal adam dhkp c ye pkk ya karsı durdu terore karsi sonuna kadar devletleyiz bitiron dedigi icin akp li oldu. ama pkk lı can dundarın ovdugu bugun manset attıgı aksener ulkucu oylemi cidden bu ulkeden bi bok olmaz. can dundar birini ovup one cikariyorsa bu iste buyuk bir oc lugu var. adam bir numaralı pkk sever aksener icin ozel manset atmıs saka gibi.
Kendini daha da küçük düşüremez herhalde. Resmen ak parti için stepne olduğunu kanıtladı bugün. Partisini, ülkesini düşünen biri olsaydı kurultaya izin verirdi ve insanlar biraz da olsa saygıyla hatırlardı kendisini. Ama şimdi ak partililer kadar kişiliksiz olduğunu kanıtlıyor. Barajın altında kal da gör okyanus ötesi güçleri bunak herif.
Hahaha yazık. Bütün bir ömürü siyasette bir dava uğruna harca, en sonunda koca bir ülke seni akp yandaşı ve koltuğunu korumak için akp denen oluşumun ağzının içine bakan bi zavallı olarak hatırlasın.
Tarihe böyle geçtin. Bitti. Geçmiş olsun.
7 haziranı da unutmadık. Koca bir ulusun kaderini değiştirdin belki de.
bu da sürekli "okyanus ötesi" demeye başladı bu ara.
kurultay için toplanan partililere "okyanus ötesinden gelen talimata uydular" türünden birşeyler demiş.
olm bundan sonra ben de başıma ne geldiyse "okyanus ötesinden" bileceğim.
paralel ha , yanlış yaptın devlet bahçeli.
yarın seçim olsa barajın altında kalacaksın ben bile oy vermeyeceğim bu sefer desem de vereceğim biliyorum
Allah kahretsin.
Devlet Bahçeli'yi sevmeyen sözde mhp liler
-Önce evlenip çocuk sahibi olamadı diye hakaret ettiniz. Sonra Osmaniye şivesi ile konuştuğu için "konuşmayı bilmiyor" diye dalga geçtiniz.
-Fıtratımız gereği devletçi bir gelenek ile yetiştiğimiz bu davada, terör karşısında devlet zayıf gözükmesin diye hükümete destek çıkacağını söyledi diye "Akp destekçisi" dediniz.
-Başınız her sıkıştığında şehitleri siyasete alet ettiniz. Önce Cengiz Akyıldız'ı kullandınız, sonra "Fırat Çakıroğlu'nun intikamı alınmadı, cenaze törenine gitmedi" diye prim yapmaya çalıştınız.
-Çalmadı, yalan söylemedi, eğilmedi, bükülmedi; buna rağmen "Yaşlandı, artık gitmesi lazım, taze kan lazım." dediniz.
-Zenginleşmedi, mal mülk sahibi olmadı, gerektiğinde evine gitmedi. Sade yaşadı, tek yaşadı, dik durdu; "Koltuk sevdalısı, bu parti onun babasının malı değil." dediniz, hakaret ettiniz.
-Gezi parkı için "Başbuğ, başını bir ülkücünün çekmediği hiçbir harekete katılmayın diyor. Bunun için biz bu eylemin içerisinde yer almayacağız. Eyleme katılmak isteyen vekiller, partiye istifasını verip gitsin" dedi. Hep bir ağızdan: "Bahçeli Ülkücü gençliği sindiriyor, korkutuyor, baskı kurup köreltiyor." diye ver yansın ettiniz. Eylemin daha sonra bir terör propagandası olduğu ortaya çıktı, onlarca terör militanı gebertildi.
-Genel seçimler sonucunda Akp ile koalisyon kurmadı diye eleştirdiniz, bugün "Bahçeli akp'nin destekçisi, o koltuktan inmeli" diye haykırıyorsunuz.
-Chp'nin koalisyon teklifine net bir şekilde "Ben içerisinde hdp'nin olduğu bir koalisyonda yer almam." diyen Bahçeli'nin bu davranışına bile destek çıkmadınız, sustunuz.
-Çözüm sürecinin en başından beri hata olduğunu söyledi, terör örgütünün silahlandığını, ülkenin ve milletin kötü durumlarla karşı karşıya kalacağını duyurdu; "işte benim liderim." diye sahip çıkmadınız.
Şimdi geçtiniz karşısına, Başbuğ Türkeş ile bir kez olsun yan yana fotoğrafı olmayan, 1980'de Ülkücü Hareket dar ağaçlarında can verirken, evinin penceresinden perdeyi aralayarak izleyen, parti parti dolaşıp, aradığını bulamayınca yuva yıkmak için MHP'ye gelen dolap beygirlerini savunuyorsunuz.
Çevirdiğiniz her oyunda, oynadığınız her rolde, kurduğunuz her tezgahta Allah'ın laneti ile karşılaşın. Önkuzu'nun, Kılıçkıran'ın, imamoğlu'nun, Çakıroğlu'nun ve daha birçok şehidin emaneti olan bu dava'yı, bu partiyi at çiftliği gibi oynatma emeli olanlar yanlış yoldadırlar.
Devlet Bahçeli'nin Evlatlarıyız!
kabak tadı vermiş liderdir. olm şu partinin başından bi git denilesi muhteremdir. koltuk güzelde işte icraat olmayınca bi mok ifade etmiyor ne yazık ki.
adayların arasındaki tek ülkücü koray aydın'dır tebrik ederim demiştir. gıcık oluyosa demek koray aydın'a, adamın adaylığını bitirebilir bu açıklama. zira' hiç kimse bahçeli destekli birinin genel başkan olmasını istemiyor sanırım.
ordu başçavuşu hulusi efendiyi savunmaya geçmesi hangi akla hizmettir ortada zaten de, tsk bile adam gibi bir metin yayınlayamadı adamı aklamak paklamak için. "bi düğün bi cenaze, gezer tozarız, bizde böyle" cumurbaşkanının kızının düğününü de "devlet merasimi" yerine koymuştu aynı tsk açıklamada. devlet bey neden bu kadar saçma bir hareketi savunmak zorunda hissetti kendini?
bahçeli acaba neden bu kadar delirdi?
keşke zamanında colukcocuga karışıp torun torba sahibi olsaydı. şimdi bu kadar küçülmek yerine, emekliliginde torun torba severdi. yazık.
inadı ve hırsı yüzünden aklını yitirmiş bir meczuba dönüştü. gerçi türkeş vefat eğitinde de söylendi, bu adam bu hareketi bitirecek diye.