akli dengesi yerinde olmayan kişidir. bakın bunun için ayrı başlık açacaktım ama gerek olmadığı belli. çünkü bir insanın düzeni söyledikleridir. bu adamın söyledikleri mantıklı gelmiyordu. ama artık bazı nörolojik problemleri olduğunu gösteriyor.
türkiye'de milliyetçi kesim her zaman en aklı başında kesim olmuştur. bunun sebebi de dinci tayfa zaten manipülasyon içinde iken, saçmalarlar bilerek, hdp lileri söylemeye gerek yok. chp ve sof solcu kesim de zaten bazen doğru konuşsalar da bazen saçmalarlar.
ama bu adam kendi partisini elinde kontrolünde tutma çabasında.
ama bir zamanlar birilerine diktatör derdi... böyle devam eden bir adamın şimdi de akşama kadar kurultaydan bahsetmesi de korkaklıktır.